0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
"’Vergeef me’. Meer heb ik niet meer tegen hen kunnen zeggen"Fernando Musso uit Houthalen heeft het nog erg moeilijk na het ongeval van zaterdagochtend op de E314. Hij probeerde - samen met enkele anderen - het brandende voertuig te blussen, maar moest uiteindelijk wijken voor de hitte van de vlammenzee. Gisteren ging hij terug naar de plek van het drama om er bloemen neer te leggen. “In de nacht van vrijdag op zaterdag kwam ik samen met mijn vriendenterug van een feestje, toen we aan de overkant van de rijbaan pots een vuurgloed zagen”, doet Fernando zijn verhaal.We zijn meteen gestopt, en de snelweg overgelopen. Daar bleek het om een brandende personenwagen te gaan. We deden alles wat we konden met onze brandblusser en we probeerden al de andere automobilisten tegen te houden. We hebben zeven brandblussers leeg gespoten op het wrak."“Eén jongen riep ons vanuit het wrak nog toe”, zucht Fernando geëmotioneerd. “Maar we geraakten gewoonweg niet tot bij hem. Zó heet was de gloed rond de wagen. ’Vergeef me’ heb ik nog tegen hem en de andere jongeren gezegd. Even later kwam er helemaal geen reactie meer uit het wrak...”
Waar het mij om ging is dat er hier een (doelbewust?0 risico is genomen door met meer personen in een voertuig is getaop dat wettelijk is toegestaan. (en nr 7 bleek in de kofferbak te liggen...).
Ga het ze even vragen...........lekker belangrijk.......... Vind je het nu echt interessant om een heel topic te vervuilen met dit geneuzel??