Ongeregeldheden Ajax-Cambuur: ME trekt wapens bij Arena - Amsterdam 09-03-2014

Auteur Topic: Ongeregeldheden Ajax-Cambuur: ME trekt wapens bij Arena - Amsterdam 09-03-2014  (gelezen 12843 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Heijnsbergen link=msg=1249264 date=1394382801
Triest onderwerp, maar mooie foto zeg! Die fotograaf durft wel.

Het lijkt wel of ze even voor de fotograaf poseren.

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Citaat van: Thor link=msg=1249267 date=1394383159
Het lijkt wel of ze even voor de fotograaf poseren.
Ja hoor, natuurlijk...  ::)  :-X
Samen sterk in de hulpverlening!

Arie

• Senior gebruiker
    • Regio15
Citaat van: Live link=msg=1249256 date=1394382236
Tsja, in de hele samenleving lopen hersenlozen rond, dus ook rondom het voetbalveld. Dit zijn geen supporters, maar tuig die het voetbal misbruiken om te rellen.
Heeft helemaal niks meer met voetbal te maken, dus 'voetbalgepeupel' is wat mij betreft iets te generaliserend, er lopen in Nederland miljoenen mensen rond die wel ieder weekend normaal van het voetbalspelletje genieten.

Uiteraard bedoel ik niet de vaders die met hun kinderen naar een wedstrijd gaan etc. Maar die hardcore figuren die je al aanvliegen als je een verkeerd shawltje om hebt, voor wie iedere supporter van een andere club een vijand is etc.

Kan daar op z'n zachtst gezegd geen warme gevoelens voor krijgen. Heb nooit begrepen dat je absolute haat voor iemand kan voelen alleen omdat ie niet voor club X is maar voor club Y.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)

Berger

• Forum gebruiker
Alle supporters van de bezoekende club standaard verbieden,bij iedere wedstrijd.

Bert65

• Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker

Triest onderwerp, maar mooie foto zeg! Die fotograaf durft wel.
Als je op de site van AT5 kijkt wie de maker van de foto is...
De foto is gemaakt door 1 van de hooligans.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Citaat van: Live link=msg=1249256 date=1394382236
Tsja, in de hele samenleving lopen hersenlozen rond, dus ook rondom het voetbalveld. Dit zijn geen supporters, maar tuig die het voetbal misbruiken om te rellen.
Heeft helemaal niks meer met voetbal te maken, dus 'voetbalgepeupel' is wat mij betreft iets te generaliserend, er lopen in Nederland miljoenen mensen rond die wel ieder weekend normaal van het voetbalspelletje genieten.
Maar waarom loopt het dan wel regelmatig bij voetbal uit de hand? Bij een aantal andere grote publiekssporten in nederland (wielrennen, vollybal, hockey en tennis) gebeurt er vrijwel nooit wat. Daar kan men wel rustig luisteren naar de politie als zij iets afsluiten of aanwijzingen geeft. Ik ben ook van mening wat we het voetbal al lang genoeg de hand boven het hoofd hebben gehouden. Wil men er graag zo'n feest van maken dan mogen de clubs het (gedeeltelijk) betalen. Alleen inzetten voor het nationale team komen dan geheel op kosten van de staat. Eens kijken hoe snel de clubs dan echt doen waar ze het elke keer over hebben.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Dimeg

• Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1249346 date=1394393289
Maar waarom loopt het dan wel regelmatig bij voetbal uit de hand? Bij een aantal andere grote publiekssporten in nederland (wielrennen, vollybal, hockey en tennis) gebeurt er vrijwel nooit wat. Daar kan men wel rustig luisteren naar de politie als zij iets afsluiten of aanwijzingen geeft. Ik ben ook van mening wat we het voetbal al lang genoeg de hand boven het hoofd hebben gehouden. Wil men er graag zo'n feest van maken dan mogen de clubs het (gedeeltelijk) betalen. Alleen inzetten voor het nationale team komen dan geheel op kosten van de staat. Eens kijken hoe snel de clubs dan echt doen waar ze het elke keer over hebben.

Zelfde als wat in Nijmegen is gebeurd. Als je zoiets doet in iedere andere situatie word je voor langere tijd opgesloten. En hier praten ze het nog bijna goed ook.  :o

Brantho

• Forum gebruiker
Citaat van: Dimeg link=msg=1249359 date=1394394248
Zelfde als wat in Nijmegen is gebeurd. Als je zoiets doet in iedere andere situatie word je voor langere tijd opgesloten. En hier praten ze het nog bijna goed ook.  :o
Nijmegen? Waar doel je op?

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Citaat van: Brantho link=msg=1249366 date=1394394928
Nijmegen? Waar doel je op?
Spelers mishandeld en stadion bestormd na verliespartij..
http://www.ad.nl/ad/nl/1448/NEC/article/detail/3609889/2014/03/09/NEC-fans-slaan-eigen-spelers-en-bestormen-stadion.dhtml
If you can dream it, you can do it.