Nog sterker: mochten daadwerkelijk beide monitors van beide voertuigen een batterijprobleem hebben, zitten er in de voertuigen reservebatterijen die continu worden opgeladen. Een life-pack, bijvoorbeeld, heeft 2 batterijen. Raken deze leeg met een inzet, heb je nog 2 reservebatterijen, opgeladen en wel, in je voertuig. Je monitor geeft een signaal wanneer de batterijen leegraken, dit geeft ruimschoots de tijd om op het gemakje nieuwe batterijen te halen. Ik heb i.i.g. nog nooit een batterijprobleem gehad met welke monitor dan ook. Niet zodanig dat het niet op te lossen viel (dus d.m.v. vervanging lege batterijen)
Dat er links en rechts wel eens problemen zijn geweest met batterijen van hartmassageapparaten, dat kan ik geloven. Daarom is het bij veel diensten gebruikelijk dat bij overname voertuig, in de ochtend, de batterijen standaard worden verwisseld met verse, opgeladen batterijen. En de batterijen die dus uit het apparaat komen, de laders in gaan, aan boord. E.e.a. verduidelijkt?