Vacatures buitengewoon opsporingsambtenaar (domein 1)

Auteur Topic: Vacatures buitengewoon opsporingsambtenaar (domein 1)  (gelezen 25850 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rutger038

• Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
Gepost op: 19 maart 2014, 13:55:39
Afgelopen maand heb ik de opleiding HTV (P) succesvol afgerond. Als gevolg daarvan ben ik opzoek naar een werkgever. Ik ben benieuwd of er forumleden zijn die in de handhaving werkzaam zijn en weten dat er een vacature vrij is.

Groeten,

Rutger

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
If you can dream it, you can do it.

Rutger038

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2014, 14:28:41
Uiteraard opzoek naar mensen met werkervaring

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 19 maart 2014, 15:23:44
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1252147 date=1395235721
Uiteraard opzoek naar mensen met werkervaring

Dat staat in 90% van de vacatures. Ik zou de stoute schoenen aantrekken en gewoon solliciteren. Nee heb je, ja kun je krijgen ;).
Senior GGP / Oost-Brabant

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 19 maart 2014, 16:04:37
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1252133 date=1395233739
Afgelopen maand heb ik de opleiding HTV (P) succesvol afgerond. Als gevolg daarvan ben ik opzoek naar een werkgever.
Ik begrijp dat onderstaande uiteindelijk niets is geworden?
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1242947 date=1391788363
Wat toevallig! Helaas ben ik niet door de cognitieve test gekomen. Zat net onder het niveau voor hoofdagent. Mijn score was wel ruim voldoende voor agent..
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Rutger038

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 19 maart 2014, 17:29:41
De doorstroom naar politie is niet gelukt. Balen! Landelijk wordt 1 op de 13 HTV-P studenten daadwerkelijk toegelaten op de PA.

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 19 maart 2014, 17:44:07
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1252217 date=1395246581
De doorstroom naar politie is niet gelukt. Balen! Landelijk wordt 1 op de 13 HTV-P studenten daadwerkelijk toegelaten op de PA.
Dat is wel erg weinig.
Terwijl er voor iedereen die op de HTV-P zit plaatsen gereserveerd zijn.

Worden jullie goed voorbereid op het sollicitatieproces?

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 19 maart 2014, 18:14:18
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1252217 date=1395246581
Dat is ongeveer gelijk met de normale sollicitanten... Dus óf de HTV-opleiding bereidt je niet goed voor, óf het trekt een bepaald volk aan wat blijkbaar op voorhand ongeschikt is. Mooi handeltje hebben die ROC's!

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 19 maart 2014, 18:39:47
Citaat van: Frank. link=msg=1252227 date=1395249258
Dat is ongeveer gelijk met de normale sollicitanten... Dus óf de HTV-opleiding bereidt je niet goed voor, óf het trekt een bepaald volk aan wat blijkbaar op voorhand ongeschikt is. Mooi handeltje hebben die ROC's!
Dat het bij die ROC's niet helemaal goed gaat kwam ik ook achter... Pas was er een HTV student op ons team aanwezig bij de briefing. Daarna kort gesprekje met hem gehad. Liep stage bij Handhaving. Wat mij verraste was het feit dat hij niet gescreend was. Niet aan het begin van de opleiding, niet bij het begin van zijn stage bij Handhaving, maar nog erger, niet voor hij de briefings ging bijwonen op ons bureau.... Na een jaar in de opleiding nu, is dat overigens nog steeds niet gebeurd. Bij geen van zijn klasgenoten. :-\

Rutger038

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 19 maart 2014, 18:52:27
Citaat van: Jims link=msg=1252222 date=1395247447
Dat is wel erg weinig.
Terwijl er voor iedereen die op de HTV-P zit plaatsen gereserveerd zijn.

Worden jullie goed voorbereid op het sollicitatieproces?

Cognitieve testen? Nee.

We kregen vrij kort van te voren te horen dat we moesten solliciteren. We hadden toen geen idee hoe de sollicitatie procedure ging. Zou kunnen omdat wij HTV-P traject volgend een andere procedure kregen. Bleek echter de zelfde procedure te zijn.
Citaat van: Frank. link=msg=1252227 date=1395249258

Flauwekul. Niet iedereen kan bij de politie komen. Een aantal zagen dat zelf al in en heeft besloten niet te solliciteren. Er bleven een aantal potentiële kanshebbers over. Daarnaast werden wij beoordeeld door praktijkcoaches en trajectbelegeiders van de PA. Beoordelingen waren positief.

We moesten perse op niveau 4 solliciteren. De meesten haalde dat net niet. Scores waren ruim voldoende voor niveau 3.

Volgens VESPORO sluit HTV-POLITIE MBO3 aan op niveau 4.

Citaat van: Jims link=msg=1252240 date=1395250787
Dat het bij die ROC's niet helemaal goed gaat kwam ik ook achter... Pas was er een HTV student op ons team aanwezig bij de briefing. Daarna kort gesprekje met hem gehad. Liep stage bij Handhaving. Wat mij verraste was het feit dat hij niet gescreend was. Niet aan het begin van de opleiding, niet bij het begin van zijn stage bij Handhaving, maar nog erger, niet voor hij de briefings ging bijwonen op ons bureau.... Na een jaar in de opleiding nu, is dat overigens nog steeds niet gebeurd. Bij geen van zijn klasgenoten. :-\

Bij aanvang van de opleiding HTV moet je een VOG inleveren. Bij de politiestage werd je van te voren gescreend en moet je een geheimhoudingsverklaring ondertekenen. Althans, wij wel.