Twee overvallers omgekomen bij overval op juwelier Goldies Milhezerweg - Deurne 28-03-2014

Auteur Topic: Twee overvallers omgekomen bij overval op juwelier Goldies Milhezerweg - Deurne 28-03-2014  (gelezen 61994 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

StevenQ

• Senior gebruiker
Citaat van: Thor link=msg=1255055 date=1396261388
De hoofdofficier van Justitie leest alles op vanaf een papiertje. In ieder geval staat het hele verhaal al op papier voordat hij zijn mondeling verslag doet. Waarom na afloop voor alle duidelijkheid geen perscommuniqué. Kwestie van even een paar afdrukjes maken. Dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.

N.B. In de regel neem de schrijvende pers, van links tot rechts, een perscommuniqué kwakkeloos over.

Ik denk dat het slimmer is pas wat naar buiten te brengen als ze iets zeker weten en geen voorlopig resultaat.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Citaat van: StevenQ link=msg=1255065 date=1396263401
Ik denk dat het slimmer is pas wat naar buiten te brengen als ze iets zeker weten en geen voorlopig resultaat.
Men pikt het in deze tijd niet meer als men langer dan een dag of wat moet wachten voor meer info. Dat is de tijd waar we nu in leven. De nu gegeven info is gewoon helder voor diegene die normaal -dus niet selectief- luistert

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Vermoedelijk geen wapenvergunning.

Hoe lang duurt het om Verona aan te zwengelen? Blijkbaar heeft de politie ook dat systeem nog steeds niet snel beschikbaar.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Denk je dat ze het niet weten omdat de systemen niet snel beschikbaar zijn, of denk je dat ze het niet bekend maken? Ik gok zomaar op die laatste.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: silque link=msg=1255081 date=1396268317
Denk je dat ze het niet weten omdat de systemen niet snel beschikbaar zijn, of denk je dat ze het niet bekend maken? Ik gok zomaar op die laatste.

Dat laatste lijkt mij een goede gok.
Tenslotte als het systeem niet snel beschikbaar zou zijn en je vindt het belangrijk om te weten vraag je het toch gewoon even aan de juweliers.
Overigens wat is het belang van wel of niet hebben van een vuurwapenvergunning, je mag in ieder geval niet op mensen schieten.

honderd

• Senior gebruiker
    • honderd
Citaat van: Thor link=msg=1255085 date=1396268624
Dat laatste lijkt mij een goede gok.
Tenslotte als het systeem niet snel beschikbaar zou zijn en je vindt het belangrijk om te weten vraag je het toch gewoon even aan de juweliers.
Overigens wat is het belang van wel of niet hebben van een vuurwapenvergunning, je mag in ieder geval niet op mensen schieten.

Als de personen in kwestie wel een vuurwapenvergunning hadden, kunnen ze niet vervolgd worden voor het hebben van een vuurwapen.
Het gebruiken, en vervolgens dodelijk treffen van 2 personen daarentegen wel.

Ik ben benieuwd hoe de voor- en tegenstanders denken over de uitspraak van de rechter.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Citaat van: rensb link=msg=1255086 date=1396269189
Ik ben benieuwd hoe de voor- en tegenstanders denken over de uitspraak van de rechter.

De voorstanders vinden vrijspraak een goede zaak. De tegenstanders vinden het nog steeds moord.

Wedden? O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

honderd

• Senior gebruiker
    • honderd
Citaat van: DiNozzo link=msg=1255087 date=1396269341
De voorstanders vinden vrijspraak een goede zaak. De tegenstanders vinden het nog steeds moord.

Wedden? O0

O0 Ik doelde meer op hun reacties; demonstraties, wraak.. zulke dingen.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Bij van der vlis wisten ze dezelfde dag al dat er een vergunning was.

En je hebt een vergunning of niet. Er is geen vermoeden of een andere organisatie dan de politie die zoiets regelt. Er bestaat ook niet zoiets als een halve vergunning. Simpeler kan ik het niet maken.

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #119 Gepost op: 31 maart 2014, 17:23:45