0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Juwelierszaak Goldies aan de Milhezerweg in Deurne is vrijdagavond rond 17.40 uur overvallen. De eigenaar van de juwelierszaak raakte zwaargewond, zijn vrouw schoot vermoedelijk de twee overvallers dood.
Deurne - Bij een overval op juwelier Goldies in de Milhezerweg in Deurne zijn vrijdag aan het einde van de middag twee doden gevallen. Een persoon is gewond geraakt. Het is nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd. De straat is afgezet en staat vol met politie. Naast ambulances is ook een traumahelikopter opgeroepen.'Bellen om binnen te komen'Bij juwelier Goldies moet je eerst aanbellen, daarna wordt de deur pas open gemaakt. Om hoeveel overvallers het gaat is niet bekend.
Het zijn wel de overvallers die de grove fout begaan een misdaad te plegen. Juweliers kiezen er niet voor, die worden ermee geconfronteerd. Dit is precies de reden waarom ik op Wilders stem. Straks krijgen overvallers 2 maanden en degene die het overkomt wel 5 jaar. Dat is pas de omgekeerde wereld. Wie bedreigt nu wie?!Chapeaux voor de juwelier, dit is pas gerechtigheid. Het zal ze leren andermans eigendommen te willen stelen.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2087821063/Daders+doodgeschoten+bij+gewapende+overval+Goldies+Deurne+vermoedelijke+schutter+vrouw+juwelier.aspxLanger artikel. Halverwege:"De vrouw van de juwelier zou de overval thuis hebben gezien op bewakingsbeelden en vervolgens met de auto naar de winkel zijn gereden. Vervolgens zou de vrouw de twee daders hebben neergeschoten, melden diverse buurtbewoners."
en daarnaast is het natuurlijk ook de vraag waarom ze een vuurwapen had.
De politie zal dit wel heel erg graag willen weten ja. En een rechter zal dit uiteindelijk ook wel graag willen weten.
en als ze de tijd had om met de auto naar de winkel te rijden, waarom heeft ze dan niet gewoon de politie gebeld?
Volgens getuigen zag Marina Sanders op een videocircuit in hun nabijgelegen woonhuis
Ik ben het wel met Red eens. Ik ben alleen bang dat het echtpaar als voorbeeld gesteld zal worden en hier een hogere straf voor krijgt. Als "Bontkraagje" iets uithaalt en in de krant komt, heeft dit vaak positief resultaat voor de straf en komt hij er af met een paar uur schoffelen.