wat vind jij de mooiste kazerne

Auteur Topic: wat vind jij de mooiste kazerne  (gelezen 9872 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

firemanmies

• Gast
Gepost op: 24 juni 2005, 11:02:18
iedereen weet dat er in nederland steeds meer kazerne's bij komen. daarbij zitten vaak ook hele mooie kazerne's. plaats daarom de foto's van kazerne's hier!!!(ik kon hier geen topic over vinden)

firemanmies

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2005, 11:05:43
dit is de waarschijnlijke nieuwe kazerne van brandweer oud-beijerland

[verwijderd door de admin]

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2005, 11:12:52
Bij deze een foto van de kazerne van Leidschenam-Voorburg

HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

brw_sluis

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2005, 11:43:10
De kazerne van Brandweer Sluis natuurlijk  :laugh:
Foto's staan copyright op van mezelf, zelf gemaakt dusja

7194

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2005, 11:47:37
Leuk al die foto's. Maar misschien is het nog leuker om erbij te zetten WAAROM jij dat nu de mooiste vind!

firemanmies

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 24 juni 2005, 11:58:54
ja dat word nog leuker. en mischien het jaartijd wanneer de kazerne gebouwd is of in gebruik is genomen

firemanmies

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 24 juni 2005, 12:01:42
de nieuwe van oud-beijerland. vind ik mooi omdat je boven heel veel kantoren en andere ruimtes hebt. ik vind het bijzonder dat gedeelte wat overhangt. en dat je aan de voor en achterkant uitrijdeuren hebt

Rolanddeg

• Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #7 Gepost op: 24 juni 2005, 12:02:14

ik vind die van ambacht nogsteeds heel mooi... Gewoon een mooi groot gebouw die er niet al te saai uit ziet, en ook zeer goed ingericht!

mario m

• Senior gebruiker
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #8 Gepost op: 24 juni 2005, 12:13:32
http://www.brandweertemse.be/kazerne_brandweer_temse.htm

Dit is de kazerne van brandweer Temse. Ik vind deze wel mooi ondanks dat de garageplaats van 1992 er nog zeer goed uit ziet. In 1997 werden de kantoren gerenoveerd met suc6. Later werd het duikerslokaal ook gerenoveerd. Sinds kort is er een nieuwe poort geinstaleerd, camerabewaking, een brandbeveiliging systeem en nieuwe parkeerplaatsen. De kazerne is voorlopig wel genoeg geweest denk ik want er staan nu een elevator mercedes econic, tankwagen 12.000Le mercedes actros en een ziekenwagen mercedes sprinter op het programma voor volgend jaar.

Op 10 & 11 september zijn het opendeurdagen dat sinds 2000 is geleden, dus er is wel wat veranderd met oa op 5 jaar tijd 5 nieuwe voertuigen en enkele nieuwe aanhangwagens. Een mooie kazerne met een mooi wagenpark maakt het een stuk mooier uiteraard.

Mvg,

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 24 juni 2005, 13:44:46
Hier in Zaandam zijn ze bezig met de Nieuwbouw van een Kazerne en Meldkamer. In dit gebied komt een Uitrukkazerne, een oefenruimte met o.a. een stukje chemische fabriek waar kan worden geoefend met gaspakken, een oefenkuil(buiten), een grote ruimte om andere dingen te oefenen(binnen) zoals bijv. auto-ongevallen/beknelllingen, er komt een ademluchtbaan(over alle verdiepingen), 3 leslokalen voor opleidinge, een virtual-realyty-room om realistisch te oefenen, regionale kantoor brandweer Zaanstreek-Waterland, Gemeenschappelijke Meldkamer Politie+Brandweer Zaanstreek-Waterland, en men ging in overleg om zelfs een Landelijke 112-Centrale er te vestigen maar daar is nog geen besluit overgenomen wel is men in overleg.

Kortom, ALLLES bij elkaar! ;) en dit alles moet zo half 2006 klaar zijn!...

Hier even wat foto's vanaf het begin van de bouw en hoe het uiteindelijk wordt. ALLE FOTO'S ZIJN AFKOMSTIG VAN WWW.RBZW.NL !!!

Zo wordt het uiteindelijk(helaas erg kleine foto  :-\(met op de voorgrond de uitrukgarage waarvan ze direct op de rotonde komen:

NOVEMBER(Vlak VOOR de niewbouw)

DECEMBER

FEBRUARI

MAART

APRIL
Officiële 1e Paal

MEI

JUNI