0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Manmanman... Wat ben je weer vreselijk aan het overdrijven. Ik vraag me bijna af of je de reacties van anderen wel leest of dat je gewoon vreselijk graag in je eigen straatje praat. Er is hier, nogmaals, niemand die beweert dat rode kruizen of blauwe lampen een wondermiddel zijn. Ik stel wel dat er in ieder geval professionals ter plaatse zijn geweest die kunnen en mogen inschatten wat veilig is en wat niet. Misschien kan de topicstarter de openstaande vragen beantwoorden zodat we het eea duidelijk kunnen krijgen, dan laten we de discussie over de rode kruizen en het werken op de vluchtstrook in de topics waar het thuis hoort.
Edit.... en ik stel dat ze de onveilige situatie hebben laten voort bestaan en daarmee hun eigen veiligheid en die van de duwers uit het oog hebben verloren, verwijzend naar de oosterburen
Ja RED ik lees de reacties van elk ander en nee ik praat niet in mijn straatje ik ben het alleen tot op mijn onderbroek oneens met jullie :-) wel of geen extra informatie. sorryEdit.... en ik stel dat ze de onveilige situatie hebben laten voort bestaan en daarmee hun eigen veiligheid en die van de duwers uit het oog hebben verloren, verwijzend naar de oosterburen