Stakende, ambulancediensten!

Auteur Topic: Stakende, ambulancediensten!  (gelezen 2954 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

tatujordi

• Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
    • Ambulancesite.nl
Gepost op: 31 mei 2005, 22:12:46
ik heb wat gehoort van een staking van de amblance dienst wie weet hier meer van en is er gelegenheid om foto's te maken?

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2005, 23:07:54
Er komt geen staking, dat is niet echt iets voor d e nederlandse ambulancezorg, wel kunnen e racties zoals stiptheidsacties en alleen uitrijden voor A1 en/of A2 urgenties etc worden georganiseerd.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2005, 21:23:24
In Haarlem zijn vandaag vriendelijke acties gehouden. Daarbij werd de haarlemse Grote Markt omgebouwd tot expositie ruimte en uitruk hal van de Haarlemse Brandweer en Ambulance dienst. Dit om de inwoners en bezoekers van Haarlem te tonen wat een Brandweer en Ambulance allemaal meemaken. Daarbij konden de bezoekers ook zelf knippen in voertuigen, redvoertuig beklimmen, bloeddruk meting etc. etc.

Alle ritten vonden zonder vertraging plaats

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]
Elke hulpverlening start met communicatie.

Joffry Ambu-Vpk

• Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2005, 00:18:54
Rescue Ranger, leuk idee en goed initiatief zo'n ''Open Dag"  ;) krijgt men een klein blikje in de keuken
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

ricke74

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 3 juni 2005, 14:20:19
Zag er goed verzorgd uit, Toppie voor ieders inzet ;)

Karim

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 6 juni 2005, 20:27:39
Op deze website http://www.radhminactie.nl/ wordt gesproken over landelijke actie's donderdag, maar elders in de media kan ik daar nog niet veel van terug vinden.

c-mon

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 18 juni 2005, 10:11:44
ze krijgen zteeds minder geld van de 2e kamer  ( bijna iedereen ) en daar zijn ze het niet mee eens dus vandaar die staking , maar ze blijven wel spoedritjes rijden hoor dus wees maar niet bang

Robin Hundman

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 24 juni 2005, 17:01:22
Ik zag een bericht in de krant, dat ze aanstaande woendag weer gingen staken. Heeft iemand enig idee waar dit gedaan wordt?

Mvg,
Robin Hundman.

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #8 Gepost op: 24 juni 2005, 17:36:06
Ik heb geen idee, ik las op een ander forum wel dat de brandweer Den Haa gaat demonstreren maandag vanaf half 7 en brandweerlieden en ambulancemedewerkers oproept om ook te komen. K heb geen idee of dat waar is maar ik kom er maandag toch in de buurt dus ga ik even kijken  :)
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 24 juni 2005, 19:45:08
Ik zag een bericht in de krant, dat ze aanstaande woendag weer gingen staken. Heeft iemand enig idee waar dit gedaan wordt?

Mvg,
Robin Hundman.

Amsterdam ook, weet alleen niet wanneer. Daar gaat de GGGD een zondagdienst draaien(dus geen B-vervoer, wel gewoon spoedritten) en daarnaast blijft de VZA wel gwoon rijden...