Grote hulpverlening (ongeval met vrachtwagen) A67 28,1 L - Geldrop 03-04-2014

Auteur Topic: Grote hulpverlening (ongeval met vrachtwagen) A67 28,1 L - Geldrop 03-04-2014  (gelezen 12404 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Is dit niet het tweede grote ongeluk met vrachtwagen(s) door een klapband in korte tijd?


Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
Citaat van: JJ75 link=msg=1256047 date=1396595751
Is dit niet het tweede grote ongeluk met vrachtwagen(s) door een klapband in korte tijd?

Durf ik zo niet te zeggen. Wel is het aantal ongevallen met vrachtwagens rond de 127 per jaar op de A67.

Op de site van het SRE staat het volgende.

Ongevallen gebeuren verspreid over de A67.Ook is er geen concentratie van letsel
deze komen ook over het gehele traject voor. Wel zijn er enkele punten waar ongevallen vaker
voorkomen, te weten:
· ter hoogte van verzorgingsplaats Oeienbosch
· knooppunt Leenderheide
· aansluiting N279 Asten
 As ge nie měr nčijsgierig bent, dan worde aau


superfly

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Net via andere bron foto's gezien van personenauto die bij ongeval betrokken was, ik heb toch sterk de indruk dat deze mens zun vege lijf heeft weten te redden door ook door de vangrail te gaan en zij het zwaarbeschadigd en gewond, toch niet verder in het ongeval betrokken geraakt te zijn.


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Citaat van: superfly link=msg=1256081 date=1396607263
Net via andere bron foto's gezien van personenauto die bij ongeval betrokken was, ik heb toch sterk de indruk dat deze mens zun vege lijf heeft weten te redden door ook door de vangrail te gaan en zij het zwaarbeschadigd en gewond, toch niet verder in het ongeval betrokken geraakt te zijn.

Wat is die andere bron? En is al zeker dat de personenauto dezelfde kant op reed als de vrachtwagen die de klapband kreeg?
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


superfly

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Foto's stonden op nu.nl


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Citaat van: Kolkkie link=msg=1255873 date=1396541420
De snelweg zal daar gewoon verbreed moeten worden en nog een extra rijbaan erbij. Dat zal een hoop ellende schelen.
Ik hou ook altijd mijn hart vast als ik door die flessenhals moet. Je zult er maar pech krijgen zonder uitwijk ruimte bij die spoorbrug.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,369
Beroepschauffeurs (ik ben er een van) zijn als de dood voor klapbanden op de voor (stuur)as; 9 van de 10 keer verlies je de controle over je voertuig geheel...


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
https://www.youtube.com/watch?v=PLoZ5HpOmlI
Eindhovenaar overleden bij groot ongeluk op A67 in Geldrop
Omroep Brabant
Gepubliceerd op 3 apr. 2014
Citaat
Op de A67 bij Geldrop is rond halfvier een groot ongeluk gebeurd. Een vrachtwagen schoot, vermoedelijk door een klapband, door de middenberm en is daar frontaal op een andere vrachtwagen geknald. De aangereden vrachtwagenchauffeur, een 27-jarige man uit Eindhoven, is door het ongeluk overleden. De andere vrachtwagenchauffeur en een automobilist raakten gewond.

https://www.youtube.com/watch?v=Nb-SJsEmwr8
Dode en gewonden door botsing vrachtwagens, grote ravage op A67
Omroep Brabant
Gepubliceerd op 3 apr. 2014

https://www.youtube.com/watch?v=hLEoTBR1VVw
A67 weer open na dodelijk ongeluk met vrachtwagens in Geldrop
Omroep Brabant
Gepubliceerd op 3 apr. 2014
Citaat
Na lange tijd is de A67 bij Geldrop in de nacht van donderdag op vrijdag weer open. De weg werd donderdagmiddag in beide richtingen afgesloten na een ernstig ongeval met twee vrachtwagens. Hierbij kwam een 27-jarige vrachtwagenchauffeur uit Eindhoven om het leven.
Samen sterk in de hulpverlening!