0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Als het incident werkelijk tot een scheur (tje) in de support constructie beperkt is dan is het gewoon een zaak van een met de materie bekend constructiebedrijf erbij halen en een "noodconstructie" laten bedenken en laten aanbrengen.Gelet op de summiere informatie en het GRIP 2 verhaal krijg je de indruk dat er toch wel iets meer aan de hand is dan een simpel scheurtje.Als het ding door de structurele fout kiept, als het gaat om een structurele fout dan zit die fout er al in vanaf het ontwerp en de bouw van dat apparaat.Scheurtjes ontstaan niet zonder reden en mogen bij een juist ontwerp niet voorkomen tenzij er in de loop der tijd sprake is geweest van slecht onderhoud of een overbelasting ver boven de aangegeven ontwerpbelastingen of een combinatie van beide.
Ok, ik gebruikte het verkeerde woord. Ik bedoelde met "structurele fout" een probleem in de constructie, zonder in te gaan op de oorzaak hiervan.