kom ik gisteren avond thuis zet mijn auto op de parkeerplaats ben druk bezig met alles er uit te pakken komen er een stel jongens aan fietsen die werkelijk alle auto spiegels er af trapte ook de mijne waar ik bij stond en dan ook nog zeggen dat ik mijn mond moet houden..
even gedacht weer in de auto te stappen en ze er gewoon af te rijden toch verstandig gebleven dan maar de politie gebeld....
wel ja moest eerst wel 10 min wachten omdat alle mede werkers bezet waren ,toen ze uiteindelijk kwamen waren de vogels uit eindelijk al gevlogen.
moest ik er ook nog zelf achter aan bellen vanmorgen of ze er nog iets aan gedaan hadden, dus niet...
ik heb er zo genoeg van heb onder tussen elke week wel schade aan mij auto de garage heeft geen spiegel meer(moet besteld worden)ik mag niet zonder spiegel rijden fffffffffffff moet toch werken....
en dan nu mijn vraag.......
is hier nu niets tegen te doen, moet ik dit allemaal maar pikken..
of zal ik nu toch maar eigen rechter gaan spelen en ze gewoon van de fiets rijden, voor mij maakt het niets meer uit mijn auto is toch al zwaar beschadigd...
ikheb er zo genoeg van gaat al jaren zo, kost wel heel veel geld, en wij zijn in staat om hier echt zelf actie te onder nemen.
dit is toch niet meer normaal,en de politie kan helemaal niets doen...
o ja ze horen wel telkens mijn verhaal aan hoor ,en zeggen ook wel eerlijk dat zij het probleem kennen....
MAAR DOEN OF KUNNEN ER NIETS AAN DOEN...
FFFFFFFFFFFFFFFF ZO DAT BEN IK KWIJT..