auto spiegel

Auteur Topic: auto spiegel  (gelezen 8207 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

firemanr

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 25 juni 2005, 20:55:37
honkbalknuppel ?

mag niet kost je een kleine boete, maar dat is het waard ze komen niet meer terug

Waarom mag dat niet? Je mag toch honkballen? ::) ::)
Ik honkbal ook graag en heb er altijd 1 in de auto liggen..... 8) 8)

pluisje

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 26 juni 2005, 13:46:46
nou vannacht was het hier goed raak
om 01.00 ineens heel veel politie en honden...
wat blijkt nu was de overkant van de straat aan de beurd ook nu weer veel schade...
maar helaas zij hebben weer niets gevonden :-[

dan toch maar de honkbalknuppel weet ik zeker dat ik rustig blijf...
druf toch niet alleen naar buiten :-\

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 26 juni 2005, 14:22:57
in onze buurt was veel overlast van scooterjeugd blowen etc.
politie had andere prioriteiten dan dit soort dingen

Ze zijn tien keer gewaarschuwd, elfde keer hebben wat buurmannen ze even geholpen de buurt te verlaten. Koste € 150 euro en een avondje klaverjassen bij de uniform dienst.

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 26 juni 2005, 14:49:19
in onze buurt was veel overlast van scooterjeugd blowen etc.
politie had andere prioriteiten dan dit soort dingen

Ze zijn tien keer gewaarschuwd, elfde keer hebben wat buurmannen ze even geholpen de buurt te verlaten. Koste € 150 euro en een avondje klaverjassen bij de uniform dienst.

en wie heeft de pot gewonnen bij het klaverjassen??  ;D ;D ;D ;D

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #14 Gepost op: 27 juni 2005, 12:55:38
honkbalknuppel ?

mag niet kost je een kleine boete, maar dat is het waard ze komen niet meer terug

Hang er een sleutel aan en je hebt een sleutelhanger  ;D ;D ;D

Target77

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 27 juni 2005, 18:20:21
Hang er een sleutel aan en je hebt een sleutelhanger  ;D ;D ;D

Cadeauverpakking doet ook wonderen  ;D ;D ;D

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #16 Gepost op: 27 juni 2005, 18:46:34
Het kan volgens mij niet de bedoeling van een forum als dit zijn om op te roepen tot illegaal wapenbezit.... Zeker van een moderator zou ik iets meer terughoudendheid verwachten. Ik snap wel dat het grappig is om iets even verder door te trekken, en dat het probleem wat hier is ontstaan voor pluisje niet makkelijk is op te lossen, maar het kan niet de bedoeling zijn om dan op te gaan roepen tot "zinloos geweld" om "zinloos geweld" te bestrijden.

Ik vind het teleurstellend om hier die opmerkingen te lezen, hoewel het niet eens onverwacht is gegeven de gemiddelde opinie hier....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 27 juni 2005, 19:45:57
hoe gaan we het dan oplossen, zoals je weet  is er te weinig blauw op straat om snachts even vlug naar jouw auto te komen en de jongens in de kraag te vatten.

Niet de schuld van de politie maar van de politiek

Eigen rechter spelen is nooit goed te keuren, maar wel begrijpelijk.

Als je het aan JanPeter Balkelenden vraagt  zou je met dat tuig snachts moeten gaan praten over de normen en waarde!

firemanr

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 27 juni 2005, 20:02:45
Het kan volgens mij niet de bedoeling van een forum als dit zijn om op te roepen tot illegaal wapenbezit.... Zeker van een moderator zou ik iets meer terughoudendheid verwachten. Ik snap wel dat het grappig is om iets even verder door te trekken, en dat het probleem wat hier is ontstaan voor pluisje niet makkelijk is op te lossen, maar het kan niet de bedoeling zijn om dan op te gaan roepen tot "zinloos geweld" om "zinloos geweld" te bestrijden.

Ik vind het teleurstellend om hier die opmerkingen te lezen, hoewel het niet eens onverwacht is gegeven de gemiddelde opinie hier....

Je kent de meeste van ons toch wel om te weten wat je er aan hebt, Jeroen..... ;D ;D

Maar effe serieus. Je bent toch niet pakbaar als je een honkbalknuppel in je auto hebt liggen? Het wil toch niet zeggen dat je die erin hebt liggen om iemand mee raak te knuppelen? ;)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 27 juni 2005, 20:04:14
Ik denk dat het ligt aan de tijd en plaats waar jij met een honkbalknuppel wordt gepakt.  ::)