Foto's

Auteur Topic: Foto's  (gelezen 12115 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Gepost op: 25 juni 2005, 20:23:15
Even een vraagje , mag je foto's van brandweerpersoneel zonder blusjas publiceren op een website ??

ik hoor verschillende dingen

Graag duidelijkheid

Groet.

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2005, 21:21:59
Voor zover ik weet wel. Ik heb ook genoeg foto's op mijn website staan waar ze andere kleding dragen.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2005, 08:07:07
een medefotgraaf , heeft de vraag gekregen of hij z'n foto's wil aanpassen zodat er geen personeel zonder blusjas op staat !!

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2005, 10:57:44
tjah als ze het vragen zou ik het ook gewoon doen maar ik zou dan wel even willen weten wat de gedachte achter die vraag is want wat is er in feite mis mee. Áls het bij een inzet is zou ik het opzich nog wel kunnen begrijpen (ligt er dan wel aan wat voor inzet) maar bij een oefening of een andere foto op de website niet.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2005, 12:49:50
de site van een amateur fotograaf ( www.brandweertrefpunt.nl ) mogen ze niet geplaatst worden maar op de site van een brandweerman zelf ( www.ploeg4.nl ) maakt het niet wat voor foto's je stuurt hij plaatst alles ,

firemanr

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2005, 13:31:50
de site van een amateur fotograaf ( www.brandweertrefpunt.nl ) mogen ze niet geplaatst worden maar op de site van een brandweerman zelf ( www.ploeg4.nl ) maakt het niet wat voor foto's je stuurt hij plaatst alles , 

Hier in Terneuzen mogen er ook geen foto's geplaatst worden van brw mensen die niet correct gekleed gaan. Ik geloof dat dat een juridische kwestie is. Zodat er later geen commentaar op kan komen vanuit de arbo.
Mensen die een site hebben welke niet officieel is, kunnen plaatsen "wat ze willen".....dit is tussen haakjes natuurlijk. ;)

Target77

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 26 juni 2005, 18:13:37
Op www.HVZeeland.nl zag ik ook enkele foto's van brandweercollega's zonder uitrukjas tijdens een oefening op het strand bij Dishoek.

fireman77

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 26 juni 2005, 18:41:43
Op zich is dit een hele rare vraag natuurlijk, denk jij dat met deze temperaturen geheel gekleed wordt gewerkt met incidenten waar de spoed niet zo van belang is en waar je in principe rustig kan werken. Ik noem maar het schoonspuiten van wegdek bijvoorbeeld.

Als er echt brand is of iets dergelijks dan is de brandweer heus wel correct gekleed hoor.

Dus ik zou er niet z'on punt van maken!

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 26 juni 2005, 18:52:31
deze foto gaat het om prio2 bij het treinstation , spoorbiels smeult door de warmte meer rook dan vuur , buiten tempratuur 30 graden
De mannen rechts hebben wel een blusbroek aan maar geen jas !

( EIGEN FOTO )

[verwijderd door de admin]

Target77

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 26 juni 2005, 18:54:40
Mis eerlijk gezegd ook hun helm  ::)