0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Even een kleine stand van zaken:Vandaag is bekend geworden dat de anwb-maa reserve- en tevens opleidingshelikopter PH-EMS heeft verkocht aan het Oostenrijkse ÖAMTC. Hiermee hebben we momenteel nog maar 1 reserve helikopter over.Huidig lijstje:Lifeliner 1: PH-MAALifeliner 2: PH-HVBLifeliner 3: PH-ULPLifeliner 4: PH-MMTReserve helikopter(s): PH-ELPOok heb ik begrepen dat er voor het vervoer vanaf de Waddeneilanden een nieuwe (Friese) heli komt. Iemand die er iets meer vanaf weet?
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat het een SAR helikopter is... Want de reddingsbrigade heeft toch geen helikopter... Dus ja, welk hulpverleningsinstantie heeft een heli?Toch even verder wezen zoeken:http://www.omropfryslan.nl/nijs/rav-fryslan-gaat-ook-vliegen
Vanaf begin volgend jaar gaat elke traumahelikopter omstebeurt minimaal 1 maand in onderhoud.
Tijdelijk MMT-voertuig tbv kroning
Afgelopen weekend zien rijden in groningen. Wilde er nog naar vragen, is dus niet meer nodig.Dienst: ZUT/FaseAfdeling: Standplaats: Regio Kenteken: 16-TNR-3Soort voertuig: Transplantatie TeamMerk & type: Mazda CX-5Bijzonderheden:
Het MMT-Voertuig van Rotterdam (Volvo) is in onderhoud. Een Mazda van Fase is zijn tijdelijke vervanger. Blijft wel rijden onder roepnummer 17-902.