Laat ik zeggen hoe ik er over denk,
waar ook mijn mening over de soorten ramptoerisen duidelijk word met een beetje nadenken (ja nog zo laat op de avond)
""zoveel mensen willen ambulance chauffeur worden, is dit omdat ze graag het werk, besturen en medisch assisteren, of omdat ze zo graag mensen kunnen zeggen dat ze op ambus scheuren, dus dat ze het alleen willen om te scheuren, ik durf te zeggen dat 75% van de mensen die ambu chau willen worden, dit zijn, en die niet denken over, bv, ernstige traumas, zoals ongevallen met dodelijke afloop, reanimaties met dodelijke afloop en dergelijke, die alleen maar gefocust zijn op de ambu. zo heb je zo heb je ook mensen die puur ramptoerist zijn voor de sensatie, yes er is een ongeval, en mensen die puur voor de ambu gaan, zoals velen, die bv, een site hebben met fotos, filmpjes met alleen ambus, zonder slachtoffers. Toch moeten hun wel beseffen dat de omstanders het verschil niet weten, tussen geobsedeerd door het ongeval of alleen de ambu, ze moeten een grens kunnen trekken van, tot zover kan ik en verder niet