Wereldhavendagen Rotterdam 2-3-4 september 2005

Auteur Topic: Wereldhavendagen Rotterdam 2-3-4 september 2005  (gelezen 3737 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #20 Gepost op: 1 september 2005, 07:25:57
Ik wist dat het een klein wereldje was, maar ik zie steeds meer bekende namen hier! Tijd niet gezien Rick! Ik zie je vast wel weer tijdens een inzet ofzo. Trouwens, de nieuwe meldkamer is inmiddels operationeel in het WPC. Mooi daar man! Echt lekker ruim opgezet (in tegenstelling tot de mk aan de Bobo). En natuurlijk een super uitzicht, nog beter als aan de Bobo! Jammer genoeg allemaal heel streng beveiligd, dus een bakkie doen zit er vrijwel niet meer in, ook niet tijdens een nachtdienst...
greetz,  Enrique


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #21 Gepost op: 1 september 2005, 07:54:58
Ik wist dat het een klein wereldje was, maar ik zie steeds meer bekende namen hier! Tijd niet gezien Rick! Ik zie je vast wel weer tijdens een inzet ofzo. Trouwens, de nieuwe meldkamer is inmiddels operationeel in het WPC. Mooi daar man! Echt lekker ruim opgezet (in tegenstelling tot de mk aan de Bobo). En natuurlijk een super uitzicht, nog beter als aan de Bobo! Jammer genoeg allemaal heel streng beveiligd, dus een bakkie doen zit er vrijwel niet meer in, ook niet tijdens een nachtdienst...

Ik weet ut......Arlé van de brandweer(ook hier op het forum) heeft ut verteld....Je mag kijken door een glazenwandje hoe "hard" de jongens aan het werk zijn ;D

Ik mail je van de week wel ff.....

En nu Terug naar de topic ;)


Sar 303 sqn

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 1 september 2005, 16:49:20
Even ter informatie,

Er was aangekondigd dat er gratis ov in rotterdam zou zijn tijdens de wereldhavendagen. Dit is echter afgeblazen aangeizen er een akkoord is volgens onderstaan bericht van www.rijnmond.nl

Het openbaar vervoer tijdens de Wereldhavendagen in Rotterdam is niet gratis, zoals eerder aangekondigd. Doordat er een CAO-akkoord is bereikt voor de 190.000 gemeente-ambtenaren zijn alle geplande acties afgeblazen.

Tijdens de Wereldhavendagen had het openbaar vervoer publieksvriendelijke bedacht waarbij passagiers gratis mochten reizen. Bezoekers moeten nu dus gewoon betalen voor bus, metro of tram. Ook de actieboot van de Rotterdamse brandweeer zal niet varen langs de Wilhelminapier.

In de nieuwe CAO is afgesproken dat de ambtenaren per 1 juni 1% loonsverhoging krijgen en dat de gemeenten een bijdrage leveren in de ziektekosten van ambtenaren, zowel voor de basisverzekering als voor de aanvullende dekking.

Er is nog geen overeenstemming over het vroegpensioen van ondere andere brandweer en ambulancepersoneel. De onderhandelaars hebben tot 1 december dit jaar de tijd om daar een oplossing voor te vinden.


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #23 Gepost op: 1 september 2005, 19:03:40
mja, beetje jammer voor mij... toch nog geld kwijt om in rotterdam te komen :-\


FF_holland

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 869
  • Leuk forum!
Reactie #24 Gepost op: 1 september 2005, 21:26:03
hier scoutcow op jords account ;D

ik ga telkens met de tram, en daar word toch nooit gecontroleerd, dus eigenlijk niet nodig om daarvoor geld te betalen ;) :P


Sar 303 sqn

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 1 september 2005, 21:34:26
K weet niet hoor, maar op de tram zitten tegenwoordig gewoon controleurs.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #26 Gepost op: 1 september 2005, 21:35:14
hier scoutcow op jords account ;D

ik ga telkens met de tram, en daar word toch nooit gecontroleerd, dus eigenlijk niet nodig om daarvoor geld te betalen ;) :P
Ik mag hopen dat je dan nu eens stevig te pakken wordt genomen,een stevige boete kan geen kwaad


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #27 Gepost op: 1 september 2005, 21:37:41
hier scoutcow op jords account ;D

ik ga telkens met de tram, en daar word toch nooit gecontroleerd, dus eigenlijk niet nodig om daarvoor geld te betalen ;) :P
Zwartrijder!   >:( >:(
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #28 Gepost op: 1 september 2005, 23:18:46
hmmmm jij hebt radio Rijnmond zeker niet gehoord de laatste tijd... is te merken... je hebt wel lef, ik zou het risico in ieder geval niet nemen! hoop geld, die boetes daar bij de RET :-\


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #29 Gepost op: 3 september 2005, 00:59:56
tot nu toe ook meestal gewoon braaf afgestempeld hoor!! maar tot nu toe ben ik (en ik heb laatst veel met de tram gereden in rotterdam) nog maar 1x gecontroleerd. Maar genoeg strippenkaarten hiero, dus ik ga gewoon stempelen!