Alarmontvangers

Auteur Topic: Alarmontvangers  (gelezen 10724 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #20 Gepost op: 2 juli 2005, 18:51:21
zoow hee, er zijn al 3 mensen met een bmd pieper,   :laugh: :laugh: :laugh: ;D ;D ;D ;D

[verwijderd door de admin]
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Gast48368

• Gast
Reactie #21 Gepost op: 2 juli 2005, 20:47:03
Ik mag gebruik maken van de Swissphone Quattrino EURO. Een heerlijk apparaatje als het zeggen mag; in de auto naar de kazerne fff aan de zonneklep en het bericht terugluisteren..................................
Nu nog wel; als straks (voorjaar 2006 :-[ :'( ) het P2000 komt, zal ik op de rand van mijn bed, of anders  ;) het bericht moeten lezen.............. :'(

EN......je leesbril ALTIJD bij de hand hebben, als je daarvan afhankelijk bent. ik ken collega's die........ :-X ;D ;D

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 2 juli 2005, 20:55:18

EN......je leesbril ALTIJD bij de hand hebben, als je daarvan afhankelijk bent. ik ken collega's die........ :-X ;D ;D

Je kan natuurlijk altijd zo'n kazerne bord in je slaapkamer hangen  ;D ;D ;D ;D ;D

Gast48368

• Gast
Reactie #23 Gepost op: 2 juli 2005, 21:01:56
Je kan natuurlijk altijd zo'n kazerne bord in je slaapkamer hangen  ;D ;D ;D ;D ;D

Ehhhhhhh......en als je nu in het bad ligt te badderen  ??? ;D ALS je dan nog je brilletje mee hebt genomen, istie wellicht beslagen..... ;D ;D ;D

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 2 juli 2005, 21:10:06

Ehhhhhhh......en als je nu in het bad ligt te badderen  ??? ;D ALS je dan nog je brilletje mee hebt genomen, istie wellicht beslagen..... ;D ;D ;D

Allee, dan hangen we er daar één op met ingebouwde verwarming.... ;D ;D ;D

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #25 Gepost op: 2 juli 2005, 22:03:58
zoow hee, er zijn al 3 mensen met een bmd pieper,   :laugh: :laugh: :laugh: ;D ;D ;D ;D
MMM volgens mij is de mijne in staking na al die uitrukken van  afgelopen week  :-\ ;D

Firefly

• Senior gebruiker
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #26 Gepost op: 7 juli 2005, 21:29:47
Swisphone Memo :)
Brandwacht 1e klas + WVD

vuurvlieg

• Forum gebruiker
  • Martin
Reactie #27 Gepost op: 11 juli 2005, 16:02:55
Swissphone Memo >:( >:( >:(
Wat een ongeloofelijk ***ding.
Als 3 keer teruggestuurd omdat het apparaat op tilt stond. Reageerde niet meer op knoppen, maar helaas ook niet op signaal van de RAC.
Martin  Centralist RAC Haaglanden (ex) Vrijwilliger Brandweer Schoolbezoeker Brand Veilig Leven

firemanr

• Gast
Reactie #28 Gepost op: 11 juli 2005, 18:56:56
Heb er nu een Xstream (infostream) bij....voor de fotografie.... ;D

vuurvlieg

• Forum gebruiker
  • Martin
Reactie #29 Gepost op: 25 juli 2005, 16:09:40
Swissphone Memo >:( >:( >:(
Wat een ongeloofelijk ***ding.
Als 3 keer teruggestuurd omdat het apparaat op tilt stond. Reageerde niet meer op knoppen, maar helaas ook niet op signaal van de RAC.

Pardon het gaat hierom de Swisphone Quattrino.
Hij staat op de nominatie om voor de vierde keer teruggestuurd te worden.
Bij de vijfde keer gaat ie met een welgemikte worp door de kamer van de commandant. >:( :( ??? :-[ :-\ :'( :'(
Martin  Centralist RAC Haaglanden (ex) Vrijwilliger Brandweer Schoolbezoeker Brand Veilig Leven