Je kent de feiten niet...duidelijk
Het copi is opgesteld aan de botlekweg....daar was het sein "veilig".
Geen ademlucht, niks aan het handje...
Daar moet de de voorlichtster, de directeur en de pers naar toe...maar als er dan zo'n agent is die naar eigen zeggen "al was het president Bush was, ik had hem er niet doorgelaten"....zich dus niet aan de regels houdt dan vind ik dat een erg kwalijke zaak!
Zeker als je de functie hebt als rampenzender om de mensen te informeren!
Ik heb het op de scanner gehoord dat de persvoorlichtster begeleid moest worden naar het copi...... Ik heb op de scanner gehoord dat de directeur van akzo begeleid moest worden naar het copi.....
Maar ik kan het natuurlijk helemaal verkeerd verstaan hebben
of ze stonden al een uur te bekvechten met de politiepost
Volgens mij was het grootste probleem van de directeur dat hij niet door het verkeer heen kwam...
Dat een agent uit maassluis niet weet wat een calamiteiten pas is kan ik ze niet kwalijk nemen. De 12.90 of mk had dat beter moeten aansturen want volgens mij zijn die verantwoordelijk voor dat gebied....
Daarnaast verbaasde me het dat de politie geen draaiboek heeft voor het afsluiten van zo'n gebied....
Bij de brandweer kennen we de afdeling 'preperatie'... kennen ze zo'n afdeling niet bij de politie??? In dat gebied kan er op wachten dat er deze maatregelen genomen moeten worden.... (zou het wel goed gaan als ze heenvliet of spijkenisse hadden moeten ontruimen
)