GRIP 1 Middel waterongeval (persoon te water) Eemmeer Westdijk - Bunschoten 05-05-2014

Auteur Topic: GRIP 1 Middel waterongeval (persoon te water) Eemmeer Westdijk - Bunschoten 05-05-2014  (gelezen 8467 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Citaat van: Fletwed link=msg=1265194 date=1399368461
Waar was de politie om de boel af te zetten?

Ik heb geen idee waar dit is ten opzichte van de ongevalslokatie maar er was sprake van een flink gebied waar ingezet werd. Ook de politie heeft maar beperkte capaciteit en kan niet alles zo maar afzetten.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: DiNozzo link=msg=1265222 date=1399374001
Ik heb geen idee waar dit is ten opzichte van de ongevalslokatie maar er was sprake van een flink gebied waar ingezet werd. Ook de politie heeft maar beperkte capaciteit en kan niet alles zo maar afzetten.

Inderdaad, het publiek weet altijd wel sluipwegen te vinden. Overigens de foto (ook waarschijnlijk door een eerder genoemd "geel persjack") is genomen op de vroegere IJsselmeerdijk,nu Randmeerdijk, en die is gemakkelijk aan beide kanten af te zetten, maar dan moet je er wel snel bij zijn.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
De locatie waar dit speelde is sowieso al een zeer druk punt, zeker gezien het tijdstip, 5 Mei dus veel mensen vrij, erg veel dagjesmensen die fietsend, lopend of daar met de auto langskomen. En dan niet te vergeten het verkeer van en naar een bungalowpark en de jachthaven aldaar. De dijk afzetten kan, maar garandeerd dat de boel dan zeer zeker vast gaat lopen.