Middelbrand (container/afval) Burg in 't Veldpark - Zaandam 05-05-2014

Auteur Topic: Middelbrand (container/afval) Burg in 't Veldpark - Zaandam 05-05-2014  (gelezen 6632 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FMR

  • hoofdagent, Manschap b
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Ja ik wil niet te snel bepalen hoe jullie oordelen. Maar wat wij hebben gedaan ging goed. Het moment van inzetten tot het moment van opruimen was ca. 25 a 30 min. Ik weet niet wat jullie bijdeze container verwachten, maar de vlammen leken heel wat maar die waren snel weg. Al met al was dit gewoon goed gegaan. Er was absoluut geen hw nodig laat staan dat het opgekomen is. Bedoel als je weet wat er brand weet je wat de omvang is en dat viel hier mee.  Afval van de vrijmarkt. Hoofdzakelijk boeken en kleine meubels verder geen bijzonderheden waargenomen. Dus tja... ik ga het hier niet groter maken dan dat het is, dat wil ik nu ook duidelijk maken. Als we zelf water op de tank konden regelen was het gewoon een inzetje voor 1 ts.


rozema12

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
Het was niet bedoeld als commentaar. Meer als tip. Mocht je in de toekomst een containerbrand krijgen waar je moeilijk in komt, dan werkt het met een hoogwerker prima. We kennen de voorbeelden wel waar men met een 2" op bijv. een keukentrapje staat te balanceren.

In het geval waar jij bent geweest had ik het ook niet gedaan  O0


FMR

  • hoofdagent, Manschap b
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20