Bordjes 'Brandweer' in auto.

Auteur Topic: Bordjes 'Brandweer' in auto.  (gelezen 40056 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

brandweerman83

  • Gast
Gepost op: 29 juni 2005, 23:02:07
Ik ben benieuwd wat jullie ter herkenning achter jullie voorruit hebben zitten ter herkenning als brandweerman/vrouw.

Mischien is het ook leuk om te motiveren waarom.

Ik zelf heb een bordje "brandweer"achter mijn voorruit liggen.

De reden daarvoor is dat als ik ondersteunende werkzaamheden doe met mijn eigen auto deze enigzins herkenbaar is voor oom agent als zijnde brandweerman en het helpt bij mij ook tegen het vastzetten bij het parkeren.

Ik weet ook dat ik hieraan geen enkel recht kan ontleden en zal dit dan ook nooit doen.




firemanr

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2005, 00:39:44
Ik heb in allebei de auto's een brandweerbordje van voor tegen de ruit zitten, maar het helpt mij niet tegen het vastzetten bij het parkeren.... ;D ;D

Wat wel makkelijk is, is dat de politie mij wat makkelijker doorlaat als er ergens iets gebeurt is waar de brandweer bij aanwezig is, dan is het van: ohh, die is ook van de brandweer, laat maar door..... ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2005, 16:54:31
Zowel in de privè als serviceauto een bordje  ;D


Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2005, 17:48:23
De bekende "brandweer" kentekenplaathouder, in plaats van de saaie garagenaam  ;D


Gast48368

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2005, 19:09:58
Ik heb in allebei de auto's een brandweerbordje van voor tegen de ruit zitten, maar het helpt mij niet tegen het vastzetten bij het parkeren.... ;D ;D

Wat wel makkelijk is, is dat de politie mij wat makkelijker doorlaat als er ergens iets gebeurt is waar de brandweer bij aanwezig is, dan is het van: ohh, die is ook van de brandweer, laat maar door..... ;)

Ik heb geen bordjes, de politie laat mij zo wel door  ;D


Smitfire

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2005, 00:48:17
De bekende "brandweer" kentekenplaathouder, in plaats van de saaie garagenaam  ;D

"Bekend"?? Ik ken hem niet (niet dat dat zoveel zegt !! ;)) Zijn daar foto's van of een link naar een site ??

Thanks !


Smitfire

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 1 juli 2005, 00:49:13
Ps. ik heb voor (onder mijn achteruitkijkspiegel) en achter een brandweer sticker. ;D


Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #7 Gepost op: 1 juli 2005, 11:52:15
Ff over de kentekenplaathouder  :P Ik heb gezocht bij de on-line webwinkels, maar daar zie ik hem niet staan, en de zaak waar die van mij vandaan komt, heeft geen website... Ik zal vanmiddag of morgen wel eens ff een plaatje schieten  ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #8 Gepost op: 1 juli 2005, 16:33:22
Ff over de kentekenplaathouder  :P Ik heb gezocht bij de on-line webwinkels, maar daar zie ik hem niet staan, en de zaak waar die van mij vandaan komt, heeft geen website... Ik zal vanmiddag of morgen wel eens ff een plaatje schieten  ;)
Gaarne,heb wel een beetje belangstelling  ::) ;D


ajax

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 1 juli 2005, 18:37:52
Zowel in de privè als serviceauto een bordje  ;D

Bij jou ook al bij mij net zo  ;D