Bordjes 'Brandweer' in auto.

Auteur Topic: Bordjes 'Brandweer' in auto.  (gelezen 40243 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #60 Gepost op: 28 oktober 2005, 21:59:03
ongeveer hetzeflde als dat er bij een kennis van mij een bordje van het NOS journaal inligt
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

mark_b

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #61 Gepost op: 29 oktober 2005, 19:10:10
Ja wat dan??

Zorgen dat straks iedereen zo een bordje heeft en daarom het niet meer helpt.
Lekker handig.
TWITTER foto's suck....

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #62 Gepost op: 29 oktober 2005, 19:17:45
ik bedoel dus te zeggen dat veel mensen die bordjes hebben die of bij de brandweer hebben gezeten of er totaal niets mee te maken hebben en dat dat dus belachelijk is

Jeugdbrandweer

• Gast
Reactie #63 Gepost op: 29 oktober 2005, 20:34:37
ja straks reageert er niemand meer op en dan hebben ze hun zin.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #64 Gepost op: 29 oktober 2005, 21:02:20
nou ik vind het ook moeilijk om te zien of een vrijwilliger nou wel of geen uitruk heeft (tenslotte rijden 9 vd 10 altijd met het bordje op het raam) en heeft het wat dat betreft al geen zin maar dat is mijn mening

pas als ze met groot licht en evt waarschuwingslichten aan gaan rijden zie ik dat ze een uitruk hebben (ja en aan het rij gedrag)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #65 Gepost op: 29 oktober 2005, 22:08:34
ja straks reageert er niemand meer op en dan hebben ze hun zin.

Wordt er nu dan wel op gereageert?
Ik moet je dan toch diep teleurstellen  ::)

mark_b

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #66 Gepost op: 29 oktober 2005, 22:27:14
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat mensen je voor laten op rotondes en met het op rijden van een drukke weg als ik opweg ben naar een uitruk.
Dus hier heeft het nog wel wat zin. Maar vaak zien ze het ook wel aan de rijstijl.
En ja ik weet het de boetes zijn voor jezelf en hard rijden heeft geen zin, maar we weten allemaal wat er met je gebeurd als de pieper gaat! Toch?? PRECIES!!!
TWITTER foto's suck....

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #67 Gepost op: 29 oktober 2005, 23:23:57
wat ik dus probeer te zeggen

die bordjes werken voor geen meter, misschien op de achterruit zodat mensen kunnen zien dat die kamikaze piloot onderweg was naar debrandweer!

en daarom zie ik dus wel het voordeel in of knipperende brandweer bordjes of rode dashbordlampen (ik zeg niet dat het ingevoerd moet worden)

maar het probleem is dat iedereen maar te pas en te onpas met die bordjes achter het ruit rijd en dat ze daarom niet meer opvallen (hier rijd zelfs de tuinman die niets meer met de brandweer temaken heeft er nog mee)

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #68 Gepost op: 29 oktober 2005, 23:25:42
wat ik dus probeer te zeggen

die bordjes werken voor geen meter, misschien op de achterruit zodat mensen kunnen zien dat die kamikaze piloot onderweg was naar debrandweer!

en daarom zie ik dus wel het voordeel in of knipperende brandweer bordjes of rode dashbordlampen (ik zeg niet dat het ingevoerd moet worden)

maar het probleem is dat iedereen maar te pas en te onpas met die bordjes achter het ruit rijd en dat ze daarom niet meer opvallen (hier rijd zelfs de tuinman die niets meer met de brandweer temaken heeft er nog mee)

m'n pa mocht wel eens doorrijden bij een alcoholcontrole toen er een melding was  :P :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

brw_sluis

• Gast
Reactie #69 Gepost op: 30 oktober 2005, 00:04:40
Dat je tijdens een oefening verzekering oke, maar waarom dan een brandweer bordje in de auto van je moeder? Je mag niet eens mee uitrukken....

Zoals ik al zei.... t is een sticker, maar korpsnaam staat er niet eens op dus