0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Op maandag 5 februari a.s. zal het zendernetwerk van P2000 voor onderhoudswerkzaamheden tussen 20.00 en 22.00 uur uit de lucht zijn.
Geldt dit alleen voor Hollands Midden of is het landelijk?
landelijk,gaat de boel voor de zoveelste keer plat
Wat een lol zo'n landelijk netwerk..... Als er vroeger onderhoud aan het systeem van Zeeland gepleegd moest worden ging Friesland niet ook plat..... maar hoefden alleen de zeeuwse korpsen op de kazerne te gaan zitten. Ik vraag me af wat de systeembeschikbaarheidseis was in het Programma van Eisen...... Een vraagje voor de oud gedienden op dit forum... Hoe vaak kwam het vroeger voor dat het alarmeringsnetwerk er uitlag....
Als het analoge netwerk plat lag,was er echt wat aan de hand Overigens gaan ze 5 februari bij ons alarmeren middels SMS....kan spannend worden
Houdt dat ook in: telefoon van de baas? Of moet het weer op de hobby manier opgelost worden door je privé tel ter beschikking te stellen....
PROEF SMS-alarm Brandweer Utrechts Landpostcommandant gaarne telefonisch contact RACnog een prettige avond.afz. RACverzonden18:59:1901/02/2007
Ja telefoon van m,n baas,ik zette net even m,n telefoon aan om een telefoonnummer te zoeken kreeg ik deze SMS