Ook allemaal met een (zeer) respectabele kilometerstand en/of leeftijd....
Die met lage kilomerstand komen niet van de LE maar volgens mij van Drenthe of Friesland (gezien de kenmerkende zij-flitsers)
Ik ga er vanuit dat men even heeft gewacht met de afvoer in verband met de NSS, daar heb ik ook een hoop stalpaardjes (reserve-motoren etc) voorbij zien komen.
Gaat ineens veel meer weg via BCA dan bij de domeinen valt mij op.....
Mbt de naam van dit topic;
De "snelle" verkeersvoertuigen gaan niet weg bij de LE het worden er alleen een stuk minder, met als gevolg dat de kilometerstanden gewoon sneller zullen oplopen. Dus bijvoorbeeld 3 verkeersvoertuigen per unit (het is zeer onwaarschijnlijk dat na einde contract van de V70 deze weer terug komt.....) De T6'en gaan er sowieso uit. De "andere" voertuigen worden allemaal Tourans.
Waarschijnlijk gaat het aantal ook omlaag door vermindering van verkeersbureau's. Mogelijk gaat elke unit terug naar 1 bureau, dus nog maar 4 grote infra-bureau's in het land (Noordoost, Zuidoost, Zuidwest en Noordwest). Daarnaast nog enkele opstapplaatsen (vooral waar boten liggen) of opkomstplaatsen vanwaar collega's in dienst komen en naar het unitbureau gaan om op dienst te gaan. Niet echt efficiënt maar met een bepaalde termijn zullen dat wel vaste verplaatsingen worden (is ook allemaal geregeld in het inrichtingsplan/regeling).