Oke wat er nu gaat gebeuren bij LE is het volgende.(bron: een 2 tal inspecteurs van LE, waar ik veel contact mee heb)
*Men gaat een verkeershandhavingsteam oprichten van rond de 50 man/vrouw, verdeelt over 4 standplaatsen(dit laatste is nog niet 100% zeker). Die gaan dus zoals eerder aangegeven veel VROSsen en gerichte verkeerscontroles uitvoeren. De rest blijft in de huidige samenstelling combiteams rijden.
*Er zijn nu 11 V70's besteld. Dit is de laatste serie, aangezien men opnieuw gaat aanbesteden voor nieuwe verkeersvtgn. Wordt alles behalve Volvo, zoals er nu wordt geroepen in het WIS.
*De units gaan Volvo's inleveren en krijgen GEEN Tourans. Ze gaan wel achteruit in hun aantal Volvo's per unit.
*De snelle Volvo's oftewel de T6'en gaan er helemaal uit(of er wat voor terug komt is voor iedereen een ?)
50..? Ik heb absoluut geen kenner, maar voor
mijn gevoel zijn er op dit moment bij de LE veel meer mensen direct betrokken bij verkeer? Lijkt me dat er een hoop teleurgesteld gaan worden door naar de combiteams gezet te worden?
Enig idee toevallig wat men met de K1600's gaat doen? Ik heb ergens geruchten gehoord (en je postte het hier eerder) dat men er niet helemaal gelukkig mee is...
Heb er zelf ook eentje gekookt zien worden.