Mag ik jullie als aanbieder van evenementenhulpverlening hartelijk danken voor alle info. Ik kan mijn offertes nu hierop aanpassen.
Daarnaast verbaasd het mij dat er zelf kleding aangeschaft kan worden. Immers het logo van het Rode Kruis is beschermd maar blijkbaar controleert niemand hierop.
weet niet als wat via wat jij je evenementenhulp aanbied.
maar iedereen die een beetje weet van regelgeving en organisatie structuur en belasting regelgeving.
weet dat je deze zaken zo hoort door te reken en af te schrijven net als in het normalen bedrijf leven.
zo moet het Rode Kruis en Andre verengingen dit ook doen dus zo gek is dat niet dat je dat doorrekend.
stekker nog het Rode Kruis moet ze door bereken Rode Kruis dekt namelijk vaak niet zijn kosten er mee Rode Kruis heeft meer inkomsten maar moet ze door reken om dat je anders oneerlijke concurrentie krijgt wat strafbaar is.
het Rode Kruis is net als alle anderen evenementen hulp organisaties verplicht beschermende kleding en beschermingsmiddelen ter beschikking te stellen het is een verenging en is vrijwilligers werk maar ook daar geld de Arbowetgeving.
en het is heel normaal dat dit word door berekend.
op het logo word wel degelijk gecontroleerd echter zijn het vaak afdelingen die zelf Andre leveranciers benaderen kunnen jullie dit ook leveren en nemen dit in de handel en hopen dan door op site te laten ook anderen afdelingen binnen te halen.
je kunt zo veel dingen kopen die beschermd zijn als ik naar stikker boer ga kan je ook zo je auto laten stripe je kan ook zo een blauw zwaailicht kopen alleemaal dingen die gewoon beschermd zijn maar je kan ze zo kopen ambulance kleding star of life zijn ook beschermd maar zo te koop word ook alle maal gecontroleerd maar is ook zo te koop en worden zat mensen mee gepakt maar er hoeven maar paar dingen niet meer te kloppen en je logo is voldoende afwijkend van de vastgelegde beschrijving om het niet strafbaar te maken dit gebeurt ook dagelijks met anderen zaken