GRIP 1 Grote hulpverlening (ongeval meerdere beknellingen) vrachtwagen A28 - Putten 24-05-2014

Auteur Topic: GRIP 1 Grote hulpverlening (ongeval meerdere beknellingen) vrachtwagen A28 - Putten 24-05-2014  (gelezen 20815 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

litchu

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Staat er nou iemand van het MMT ( vermoedelijk de piloot ) een filmpje/foto te maken van de traumahelikopter?


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Citaat van: litchu link=msg=1270351 date=1400953310
Staat er nou iemand van het MMT ( vermoedelijk de piloot ) een filmpje/foto te maken van de traumahelikopter?
Ja, en waarom ook niet?


litchu

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Citaat van: NikonDirk link=msg=1270352 date=1400953401
Ja, en waarom ook niet?
Zou denken dat hij het vaak genoeg ziet, maar hij heeft natuurlijk wel #1 plek


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Citaat van: litchu link=msg=1270353 date=1400953492
Zou denken dat hij het vaak genoeg ziet, maar hij heeft natuurlijk wel #1 plek
En hoe vaak komen er twee Lifeliners naar één incident? Ook niet wekelijks/maandelijks.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Catwoman

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16


Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
Citaat van: litchu link=msg=1270353 date=1400953492
Zou denken dat hij het vaak genoeg ziet, maar hij heeft natuurlijk wel #1 plek

In de meeste gevallen ziet hij de LL van een andere kant. Het komt niet zo vaak voor dat een piloot een LL ziet opstijgen ;)


Onger Oensien

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 431
Zeg niet meteen iets over dat het ermee te maken heeft maar als je ziet hoe weinig mensen zich aan de snelheid en aanwijzingen op matrixborden houden....Van mij mogen ze daar standaard wel een camera bijhangen. Want als je 50 ziet weet je dat de kans dat je vlak daarna stil komt te staan redelijk aanwezig is.


scorpionadvies

  • beveiliger - verkeersregelaar - adviseur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 107
Citaat van: litchu link=msg=1270351 date=1400953310
Staat er nou iemand van het MMT ( vermoedelijk de piloot ) een filmpje/foto te maken van de traumahelikopter?

Er moet altijd een bemanningslid bij de heli blijven dus is hij niet direct ingezet .

Dus een filmpje maken mag toch totdat hij vlieg instructies krijgt ?

Ik zie het probleem niet echt..   Kan ook onderdeel worden van een bedrijfsfilmpje toch ?


litchu

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Citaat van: scorpionadvies link=msg=1270369 date=1400957512
Er moet altijd een bemanningslid bij de heli blijven dus is hij niet direct ingezet .

Dus een filmpje maken mag toch totdat hij vlieg instructies krijgt ?

Ik zie het probleem niet echt..   Kan ook onderdeel worden van een bedrijfsfilmpje toch ?
Ik zie er ook geen probleem in, was wel enig zins verbaasd. Lijkt me wel leuk om het filmpje te zien :)


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Citaat van: Onger Oensien link=msg=1270360 date=1400955208
Zeg niet meteen iets over dat het ermee te maken heeft maar als je ziet hoe weinig mensen zich aan de snelheid en aanwijzingen op matrixborden houden....Van mij mogen ze daar standaard wel een camera bijhangen. Want als je 50 ziet weet je dat de kans dat je vlak daarna stil komt te staan redelijk aanwezig is.
Mensen letten helemaal niet meer op tekens; rode kruisen, inhaalverboden, snelheidswijzigingen, omleidingen. Ik weet niet hoe het komt maar de meeste bestuurders hebben het blijkbaar te druk met andere zaken.