Juli/aug 2005: In geen velden of wege.......

Auteur Topic: Juli/aug 2005: In geen velden of wege.......  (gelezen 33130 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #10 Gepost op: 4 juli 2005, 13:42:26
Gaan we weer....

Een gebouw van meerdere verdiepingen met aardig wat mensen binnen....Gebouw staat vol rook, explosie plaats gevonden en misschien wel gewonden.

We schalen op naar Middelbrand. Gezien het gebouw en zijn verdiepingen vraag ik om 2 tassen, 2 HW/AL(voor beide verdiepingen 1, mocht er geen uitweg meer zijn), de OVD en de AG.

en nu wachten.....

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #11 Gepost op: 4 juli 2005, 17:41:20
de brandweerfotograaf gaat ook onder prio1 ( met inachtneming van de verkeers regels ) onderweg , blijft wel op afstand i.v.m mogelijk 2e explosie  en hindert de hulpdiensten niet , maar schiet wel wat plaatjes

Elles

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 4 juli 2005, 19:12:33
Ik ben met mijn maatje ter plaatse. We gaan op zoek naar het hoofd BHV om zo veel mogelijk informatie te verzamelen.

(Firefamke, kun je ons iets vertellen over de omgeving? aanrijroutes, bebouwing, aanrijtijden hulpdiensten, omliggende ziekenhuizen, een plek voor opvang van de niet gewonden etc.etc)

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #13 Gepost op: 4 juli 2005, 19:19:37
de brandweerfotograaf gaat ook onder prio2 onderweg , blijft wel op afstand i.v.m mogelijk 2e explosie  en hindert de hulpdiensten niet , maar schiet wel wat plaatjes

Prio2??  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ ;D

Ik rijd met zo'n melding toch echt met een "prio 1" hoor  ;)

(Uiteraard zonder optische en geluidssignalen en zonder overig verkeer te hinderen. ach en af en toe veilig voorrang NEMEN moet toch kunnen  :D)

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 4 juli 2005, 21:48:27
Zoals gebruikelijk bij ons zullen in eerste instantie uitrukken de TS, AL en OvD. Na het inmelden en meekrijgen van de info schaal ik op naar middelbrand/hv en zou een tweede TS met HV ter plaatse willen hebben.

Eerst eens ter plaatse zien te komen met al dat water overal  ;) ;D

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 4 juli 2005, 21:50:05
Oowh jah, de eventuele aanwezige BHV'ers zouden alvast de ontruiming in gang kunnen zetten (eventueel met ademlucht  ;) ;D ;D ;D :P)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #16 Gepost op: 4 juli 2005, 21:51:04
Oowh jah, de eventuele aanwezige BHV'ers zouden alvast de ontruiming in gang kunnen zetten (eventueel met ademlucht  ;) ;D ;D ;D :P)
krijg wat aan je lip met je BHvers met ademlucht  ;D ;D ;D ;D

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 4 juli 2005, 21:56:20
ja ik vond het wel passen in dit verhaaltje eigenlijk hahaaha, maar al die BHV'ers aan 1 lip wordt wat zwaar toch wel hahahaha  ;D ;D

Menneke86

• Forum gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 5 juli 2005, 00:19:50
Ik ga ook voor 2 x TS, 1 X AL, 1 X Ovd + Aanvulling van de RAGS.. Op medisch gebied lijkt het me wel handig om in ieder geval 2 Ambu's mee te sturen, voor in ieder geval de installateurs, en dan tp bekijken wat der verder opgeschaald moet worden...  ;D

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 6 juli 2005, 18:21:26
BHV laten opstarten, plattegronden klaarleggen en de hoeveelheid gasten/medewerkers en in welke kamers

1x TAS 1x TAS+LIA(lichtvoorziening) 1x HW  1x AL  1x OVD Prio 1

2x Ambulance, ovdG  Prio 1

2x Politie noodhulp eenheid(wegafzetting, evt. assisteren bij ontruiming) + 1x OVDP  Prio 1

Energiebedrijf en Electriciteitsbedrijf erbij halen om de boel af te sluiten.