Voorsteltour jongerencomissie Rode Kruis

Auteur Topic: Voorsteltour jongerencomissie Rode Kruis  (gelezen 7954 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Gepost op: 28 mei 2014, 23:11:14
Ik vond deze in mijn mail, even delen met de rest:
Citaat
Beste jonge vrijwilligers,
Zin om mee te denken over hoe we jongeren binnen het Rode Kruis op de kaart kunnen zetten? Dit is je kans! In mei en juni organiseren de jongerencommissie en jongerenambassadeurs een tour door Nederland om jou te ontmoeten! Je bent welkom op een van de volgende locaties:

Groningen
Dinsdag         27 mei
18:30 Inloop
19:00 Start
21:00 Borrel
Den Haag
Woensdag    4 juni
18:30 Inloop
19:00 Start
21:00 Borrel
Nijverdal (tussen Zwolle en Almelo)
Donderdag   5 juni
18:30 Inloop
19:00 Start
21:00 Borrel
Eindhoven
Vrijdag          6 juni
18:30 Inloop
19:00 Start
21:00 Borrel
Amsterdam
Zondag         8 juni
12:30 Inloop
13:00 Start
15:00 Borrel      (Let op: Eerste Pinksterdag)
Adresgegevens staan onderaan deze e-mail
 
Er is mogelijkheid om de jongerencommissie,  jongerenambassadeurs van verschillende districten en andere vrijwilligers  te ontmoeten. Daarnaast zullen we op een interactieve manier brainstormen over het werven van jongeren. Afsluitend is er uiteraard een korte borrel. Eventuele reiskosten kun je natuurlijk declareren bij het Rode Kruis. Hopelijk zien we je op een van onze locaties!
Aanmelden kan via een mail aan:  rkjongerencommissie@gmail.com
Met daarin        

-          Naam

-          Telefoonnummer

-          Afdeling

-          De locatie waar je aanwezig zult zijn

-          Evt. verwachtingen over de bijeenkomst en/of bijzonderheden

 

 

Met vriendelijke groet,

 
De Jongerencommissie – Check ons filmpje! http://www.youtube.com/watch?v=XBWFYItrlqU
Alma, Bas, Duliėtte, Michelle & Sanneke

De Jongerenambassadeurs
Moeps, Natalia, Sascha, Alma, Djoeke, Charlotte, Charlissa, Kim, Alexander, Coen, Marisse, Steven, JR, Patrick, Max, Irene, Charlotte, Ineke, Leonieke, Valerie & Tessa
Locaties
Groningen: Rode Kruis Afdeling Groningen en Haren, Atoomweg 2B
Den Haag: Rode Kruis Afdeling Den Haag, Koninginnegracht 92
Nijverdal: Rode Kruis Afdeling Hellendoorn-Nijverdal, Rembrandtplein 21
Eindhoven: Rode Kruis Afdeling Eindhoven e.o., Willem van Konijnenburglaan 6
Amsterdam: Rode Kruis Afdeling Amsterdam, Valkenburgerstraat 24

Klinkt interessant! Ben benieuwd naar de opkomst en of er nog meer jongeren zijn dan zo op het eerste zicht lijkt als je bij de meeste afdelingen binnen loopt.




Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2014, 00:19:53
Hmm, ikzelf heb deze niet gekregen en is (zover ik weet) ook niet doorgestuurd geworden door ons bestuur.... Anders had ik hier wel interesse in gehad, ook om tussen jongeren van verschillende afdelingen contact te leggen om dingen samen te ondernemen en zo veel beter contact te hebben binnen verschillende afdelingen in een district. Wij (jongeren afdeling Roermond doen bijvoorbeeld de Serious Request actie samen met  de jongeren van afdeling Venlo)
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2014, 02:25:36
Hij is ook niet naar afdelingen verstuurd met het verzoek hem naar jongeren door te sturen. Hij is direct naar alle jongere (18 tot 30) gestuurd waarvan het email adres bij het verenigingskantoor bekend is. Ik zou zeggen meld je gewoon aan, daarom heb ik het hier gepost. Je bent namelijk vast niet de enige die hem niet gehad heeft.

Gewoon aanmelden dus ;-)


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2014, 11:02:31
Nja, heb ondertussen al wat gepland voor die avond dat het in Eindhoven is :( :'(
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2014, 11:49:26
Beetje jammer dat er dus (naar mijn inziens) weinig aandacht aan besteed is geworden om dit binnen alle afdelingen bekend te maken. Van onzr afdeling wist niemand hier iets van en ook niet van enkele andere afdelingen hier in de omgeving... Of hoor Limburg niet meer bij Nederland dat wij het niet weten? :P
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2014, 11:54:01
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1271725 date=1401443366
Beetje jammer dat er dus (naar mijn inziens) weinig aandacht aan besteed is geworden om dit binnen alle afdelingen bekend te maken. Van onzr afdeling wist niemand hier iets van en ook niet van enkele andere afdelingen hier in de omgeving... Of hoor Limburg niet meer bij Nederland dat wij het niet weten? :P

Ik denk dat je die bal dan bij je afdeling moet leggen, want kennelijk hebben zij je niet bij het VK aangemeld als zijnde een vrijwilliger onder de 30 of hebben ze niet alle gegevens van je. Als ze je daar niet kennen kunnen ze je ook niet mailen ;-)  log eens in op het intranet en kijk eens of je gegevens bekend zijn. De mail is direct naar vrijwilligers gestuurd, niet naar afdelingen met het verzoek hem door te sturen naar de vrijwilligers.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #6 Gepost op: 30 mei 2014, 12:48:43
Eens controleren straks. Hoor net dat 1 jongere binnen onze afdeling wel de mail had gekregen.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #7 Gepost op: 2 juni 2014, 21:32:49
Ik heb de mail vandaag nogmaals gehad als reminder. Wellicht hebben meer mensen hem nu gehad?


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #8 Gepost op: 2 juni 2014, 23:01:45
Ja, reminder wel gekregen vanavond.... Wie het snapt mag het zeggen....
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #9 Gepost op: 2 juni 2014, 23:58:05
Mogelijk zijn er nog wat extra mail adressen tevoorschijn gekomen en hebben ze de mail daarom nogmaals verstuurd.