GRIP 1 Middel HV (aanrijding brandweerwagen) Laan van Malkenschoten - Apeldoorn 10-06-2014

Auteur Topic: GRIP 1 Middel HV (aanrijding brandweerwagen) Laan van Malkenschoten - Apeldoorn 10-06-2014  (gelezen 15564 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
Citaat van: DeMassel link=msg=1276302 date=1402598610
tuurlijk 998765  e050 nooit aan die schanieren gedacht e050
Dat verklaard het door mij geziene overhellen/doorschieten van de bovenkant van de cabine wel

Tnx

Als de a-stijl (de "paal" naast de voorruit naar achteren wordt gedrukt, is het normaal dat het dak hierdoor naar boven komt.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Politie zoekt getuigen van aanrijding tussen brandweerwagen en vuilniswagen

Laatste update: 19-06-2014 | 17:01
Apeldoorn - Bij een aanrijding tussen een brandweerwagen en een vuilniswagen op de Laan van Malkenschoten in Apeldoorn zijn dinsdagmiddag 10 juni drie personen gewond geraakt. De politie onderzoekt het ongeval en is op zoek naar getuigen.

De aanrijding vond plaats op de kruising van de Laan van Malkenschoten met de Kayersdijk. De brandweerwagen reed op de Laan van Malkenschoten en was met zwaailichten en sirenes onderweg naar een spoedmelding van een autobrand op de A50. Door nog onbekende oorzaak kwam de brandweerauto met de vuilniswagen, die op de Kayersdijk reed, in botsing.

In de vuilniswagen zaten een chauffeuze en haar bijrijder. In de brandweerwagen zaten op het moment van de aanrijding zes personen. Door de botsing kwamen de bijrijder van de vuilniswagen en de chauffeur van de brandweerwagen bekneld te zitten. Zij zijn beiden door brandweerpersoneel bevrijd. De chauffeuze van de vuilniswagen liep verwondingen op door rondvliegend glas. Alle drie personen zijn overbracht naar een ziekenhuis. De afdeling verkeersongevallenanalyse (VOA) van de politie heeft ter plekke onderzoek verricht. Beide voertuigen zijn door een sleepbedrijf weggesleept.

Getuigen gezocht
Bij ongevallen spreekt de politie vaak ter plekke al met de nodige getuigen. Bij dit ongeval waren ter plekke maar heel weinig getuigen aanwezig, en daarom is de politie nog steeds op zoek naar mensen die mogelijk iets gezien hebben van dit ongeval. Getuigen kunnen zich melden bij de politie via 0900-8844.

 

BRON: www.politie.nl


Toch nog getuigen zoeken. Ik dacht dat de aanleiding vrij helder was. Is er een reden om nog getuigen te zoeken als je al weet wat er mis gegaan is?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1278420 date=1403196878

Toch nog getuigen zoeken. Ik dacht dat de aanleiding vrij helder was. Is er een reden om nog getuigen te zoeken als je al weet wat er mis gegaan is?

Mogelijk tegenstrijdige/verschillende/uiteenlopende verklaringen.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Of alle getuigen die vanaf (te) grote afstand of vanuit dezelfde hoek keken en daardoor niet alles gezien hebben. En zo zijn er wel meer redenen te verzinnen...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein