0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Ironisch genoeg is (inmiddels) vandaag (4 juni) de presentatie door de Gemeente Moerdijk van het boek over de brand bij Chemie Pack en de nasleep daarvan.
Wat een verwarring allemaal, wordt net op omroepbrabant radio gezegd om half 2... Dan ben je denk ik wel aan de late kant gok ik....
Lifeliner Nederland @LifelinerNL · 1 minInzet #Lifeliner2 #Moerdijk: 2 tot 4 gewonden door de brand, verwondingen vallen mee. Tot zover de berichtgeving over dit incident.
Verwarring krijg je nog al snel bij grotere incidenten.. Ik zou afgaan op de tweet van de gemeente Moerdijk. Een persvoorlichter van de politie heeft via omroepbrabant radio ook laten weten dat het om 01:00 is.Website van gemeente Moerdijk heeft er ook moeite mee: http://www.moerdijk.nl/Info-brand-bij-Shell-Moerdijk.htmlIk zag een tijd geleden een tweet voorbij komen dat Lifeliner 2 weer teruggevlogen zou zijn naar de basis. Iemand die hier meer informatie over heeft?
Lifeliner Nederland @LifelinerNLInzet #Lifeliner2 #Moerdijk: Het MMT kan vertrekken en is weer beschikbaar. Zij gaan retour naar de basis. #traumaheli
Ik zag een tijd geleden een tweet voorbij komen dat Lifeliner 2 weer teruggevlogen zou zijn naar de basis. Iemand die hier meer informatie over heeft?
Info brand bij Shell MoerdijkGeplaatst: 3-6-20140:30 De brandweer meldt dat de brand beheersbaar is. Sein brandmeester nog niet gegeven. Er zijn 2 tot 4 gewonden door de brand. Geen dodelijke slachtoffers of mensen vermist.0:27: Voor media is er om 01.00 uur een persconferentie in het gemeentehuis in Zevenbergen over de grote brand bij Shell Moerdijk. Deze vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis (aan de Pastoor van Kessellaan 15 in Zevenbergen). Daarna is er telefonisch contact mogelijk.0:11: Opgeschaald naar GRIP 3. Rook gaat recht omhoog en buigt af richting Hoeksewaard. Blijf uit de rook, sluit ramen, deuren en ventilatie sluiten23:50: Explosie en brand ontstond precies tijdens de wisseling van de ploegen. Verzoek van de hulpverleners aan publiek is niet te blijven kijken. Er is geen sprake van vermisten of gewonden.23:10: Momenteel is er een grote brand na explosie bij Shell Moerdijk. De hulpverlening is aanwezig. De brandweer zet een schuimblusvoertuigen in om de grote brand te bestrijden. Verdere info volgt.
Gemeente Moerdijk @Moerdijkse_stem 1 min.Scheepvaartverkeer is volledig stilgelegd. De op- en afritten van de snelweg zijn afgezet. #moerdijk #shell #brand