Inhoud bewust blauw

Auteur Topic: Inhoud bewust blauw  (gelezen 16094 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #20 Gepost op: 30 mei 2014, 17:54:50
Citaat van: Wolfs link=msg=1271721 date=1401442637
Kun je vertellen wat je allemaal tijdens de introductie gaat doen ?

haha uhm.. geheim  0098
Maar Jeroen het zag er dinsdag om 13:00 uur goed uit hoor O0


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #21 Gepost op: 31 mei 2014, 00:01:51
Citaat van: Pepernoot link=msg=1271802 date=1401465290
haha uhm.. geheim  0098
Maar Jeroen het zag er dinsdag om 13:00 uur goed uit hoor O0

Hahaha, gespot!

Woensdagavond zag ik er iets minder fris uit  98uiye maar het waren twee geweldige dagen. Meer zeg ik er niet over, voorkennis geeft je geen voordeel bij de introductie en een beetje verrast worden is alleen maar leuk.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #22 Gepost op: 31 mei 2014, 10:41:11
Citaat van: JeroenV link=msg=1271868 date=1401487311
Woensdagavond zag ik er iets minder fris uit  98uiye maar het waren twee geweldige dagen. Meer zeg ik er niet over, voorkennis geeft je geen voordeel bij de introductie en een beetje verrast worden is alleen maar leuk.

Oke dit klinkt wel leuk. Ik wacht het gewoon af, eerst maar de hele procedure positief doorlopen.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


guest15549

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 31 mei 2014, 19:35:22
Ik lees hier dus dat je met Bewust Blauw ook een soort rollespel doet dat je agent bent en iets moet oplossen. Is dat puur voor de sollicitant om te ervaren hoe een deel van het werk eruit ziet of ook bedoeld als een soort "test" of je geschikt zou zijn zoals het psychologisch onderzoek?

En krijg je op die test ook feedback?


Chazia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #24 Gepost op: 31 mei 2014, 22:57:04
Citaat van: RS496 link=msg=1271983 date=1401557722
Ik lees hier dus dat je met Bewust Blauw ook een soort rollespel doet dat je agent bent en iets moet oplossen. Is dat puur voor de sollicitant om te ervaren hoe een deel van het werk eruit ziet of ook bedoeld als een soort "test" of je geschikt zou zijn zoals het psychologisch onderzoek?

En krijg je op die test ook feedback?

Het is geen test je wordt er niet op beoordeelt. Het is eigenlijk heel simpel uit te leggen, dat is om jou er bewust van te maken over wat het politievak inhoudt. Sommige hebben wellicht geen realistische beeld over het politievak. Daar krijg je wat meer informatie te horen wat jou tot nadenken brengt. Vervolgens kun jij de keuze maken of je verder wilt of niet. Mijn tip is dan ook om alvast goed bij jezelf na te denken waarom jij bij de politie wilt.
Veel succes!
eat or be eaten


guest15549

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 31 mei 2014, 23:26:25
Citaat van: Chazia link=msg=1272005 date=1401569824
Het is geen test je wordt er niet op beoordeelt. Het is eigenlijk heel simpel uit te leggen, dat is om jou er bewust van te maken over wat het politievak inhoudt. Sommige hebben wellicht geen realistische beeld over het politievak. Daar krijg je wat meer informatie te horen wat jou tot nadenken brengt. Vervolgens kun jij de keuze maken of je verder wilt of niet. Mijn tip is dan ook om alvast goed bij jezelf na te denken waarom jij bij de politie wilt.
Veel succes!

Bedankt voor de uitleg! Voor mij wordt het sollicitatiepoging #2, de vorige keer werd ik afgewezen omdat ik 1 punt te weinig had op het onderdeel overwicht. Ik denk dat ik inmiddels dat heb verbeterd en dan lijkt me dat rollenspel wel handig om dat op de proef te stellen.