Bron: http://www.nu.nl/algemeen/161740/kinderfeest-eindigt-in-dodelijk-drama.html
Kinderfeest eindigt in dodelijk drama
Laatste update: 16 juni 2003 09:10 info
NIEUW-VENNEP - Twee kinderen zijn zondagavond in Nieuw-Vennep door een ongeval met een aanhangwagen om het leven gekomen. De slachtoffertjes zaten samen met nog zestien anderen, voornamelijk kinderen, op een open aanhangwagen achter een tractor.
Zij maakten een ritje na afloop van een verjaardagsfeestje. Op een rotonde op de Componistenweg sloeg de wagen door nog onbekende oorzaak om.
Een van de kinderen overleed ter plaatse. Het andere slachtoffer bezweek later in het ziekenhuis. Acht kinderen raakten eveneens gewond en verblijven nog in het ziekenhuis.
De politie heeft de bestuurder van de tractor aangehouden. De man wordt op het politiebureau verhoord. De politiewoordvoerder kon nog niets zeggen over de identiteit en leeftijd van de slachtoffers.
tsja, helaas leren sommige het blijkbaar nooit
Bij dit incident was ik toendertijd als vijfde of zesde ambu aanwezig vanuit de stad helemaal, en heb het verongelukte slachtoffertje en haar zusje meen ik, met mijn collega onder onze hoede gehad Het was een zinloos ongeval in mijn ogen, met een kar op ballonbanden.
Die dingen zijn absoluut niet stabiel, en kantelde op een rotonde. Dit is helaas een van de gevalletjes die ik op een aparte plek heb moeten opslaan. Dit soort berichten komt het toch weer even boven.