GRIP 3 Grote hulpverlening i.v.m. noodweer (weeralarm) Pinkpop - Landgraaf 09-06-2014

Auteur Topic: GRIP 3 Grote hulpverlening i.v.m. noodweer (weeralarm) Pinkpop - Landgraaf 09-06-2014  (gelezen 127700 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Nu op Ned 1 te zien dat het goed regent op dit moment
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v




Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Ik heb het gevoel dat dit heel slecht gaat aflopen. Ik vind de manier van voorlichting door de organisatie momenteel toch wel wat laks.


Bart S

  • Gast


litchu

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
NOS journaal: "Het is allemaal zo snel gegaan"..

heel snel?


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Citaat van: Red link=msg=1274911 date=1402336967
http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfp1/10362201_523330244456447_388295963_n.jpg

En dit is een prachtvoorbeeld, deze foto zegt meer dan 1000 woorden. En dit zagen we al heel de dag aankomen.


Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476

Lody Trepels @lodytrepels  ·  8 min
Camping A op Pinkpop wordt ontruimd, tent op terrein wordt ontruimd, bezoekers krijgen advies om hurken te gaan zitten. #L1


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Citaat van: Dinges link=msg=1274927 date=1402337511
En dit is een prachtvoorbeeld, deze foto zegt meer dan 1000 woorden. En dit zagen we al heel de dag aankomen.

Jan Smeets excuseert zich voor eerdere berichtgeving en waarschuwt voor zwaar onweer. bit.ly/1kKT5X2 #PP14
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


Pyro_loe

  • Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 968
  • OvD-Bevolkingszorg
Het lijkt daar wel nacht, als ik nu op ned.3 kijk.
Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation


ColinC

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 379
  • Hoi =)
    • Website
http://nos.nl/video/658841-eric-corton-op-pinkpop-ga-op-de-grond-zitten.html

3FM-dj Eric Corton vertelt vanaf het Pinkpop-terrein in Landgraaf welke maatregelen zijn genomen om het publiek te beschermen tegen het naderende onweer.