GRIP 3 Grote hulpverlening i.v.m. noodweer (weeralarm) Pinkpop - Landgraaf 09-06-2014

Auteur Topic: GRIP 3 Grote hulpverlening i.v.m. noodweer (weeralarm) Pinkpop - Landgraaf 09-06-2014  (gelezen 125621 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Ik ken voldoende van crowd control om je te vertellen dat dit er niet bij hoort petre. Hiermee blokkeer je namelijk alles.
Bovendien zijn er voldoende calamiteitenroutes beschikbaar die helemaal vrij zijn.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


ColinC

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 379
  • Hoi =)
    • Website


Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
Doe me beetje aan het Pukkelpopdrama denken qua uitzicht en lucht.


Bas89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Citaat van: silque link=msg=1274970 date=1402338570
Sorry maar als de organisatie je persoonlijk gerust stelt op het hoofdpodium en zegt dat het noodweer pas losbreekt na afloop van het festival mag je er vanuit gaan dat vele mensen dat geloven.

Het is allerminst ontzettend onhandig te noemen hoe er door de organisatie gehandeld is, dat zal ik niet ontkennen maar het is altijd erg makkelijk om gelijk maar te wijzen.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
1 tent met schade

giel3fm ‏@giel3fm
4 min.
Vandaag is rood! de kleur van de weercode. Bij arcade fire regende t net confetti. En die tent is nu impotent #PP14 http://moby.to/lvvalk


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Citaat van: Bas89 link=msg=1274982 date=1402338882
Het is allerminst ontzettend onhandig te noemen hoe er door de organisatie gehandeld is, dat zal ik niet ontkennen maar het is altijd erg makkelijk om gelijk maar te wijzen.

Lijkt me niet heel raar om te wijzen, de organisatie heeft het weer onderschat en inmiddels ook publiekelijk excuses voor aangeboden. Ze wijzen dus ook naar zichzelf, gelukkig.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


dongkim

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Pinkpop tijdelijk stopgezet om onweersbuien

De organisatie van Pinkpop waarschuwt het publiek in Landgraaf via informatieborden voor het naderende noodweer. Het muziekevenement is tijdelijk stopgezet zolang de onweersbuien boven het festivalterrein hangen.  

http://www.nu.nl/binnenland/3797746/pinkpop-tijdelijk-stopgezet-onweersbuien.html


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


TBK_SDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
- Student technische bedrijfskunde; - Voormalig HGE/Lid SIGMA prov. Drenthe; - Rode Kruis afd. Groningen/Haren; - Centralist bij het Rode Kruis.


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Citaat van: silque link=msg=1274985 date=1402338961
Lijkt me niet heel raar om te wijzen, de organisatie heeft het weer onderschat en inmiddels ook publiekelijk excuses voor aangeboden. Ze wijzen dus ook naar zichzelf, gelukkig.

Heb je het dan onderschat of gewoon gegokt vanwege de commerciële belangen. ik denk het laatste :-X
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.