Ik vind dat altijd goedkoop: bewondering voor degenen die beslissingen nemen. En erover een mening hebben mag niet want das vanaf de zijlijn en DUS gemakkelijk.
Dan moeten we met z'n allen maar gewoon stoppen met discussiëren over achtergronden van zaken en meningen ventileren en alleen P2000 meldingen en foto's plaatsen, voorzien van teksten van voorlichters.
Je kan toch bepaalde gevoelens bij een bepaalde beslissing hebben en dat uiten? Niemand zegt dat welke beslissing dan ook gemakkelijk zal zijn geweest en natuurlijk heb ook ik respect voor mensen die zware beslissingen moeten nemen.
Maar gisteravond werd er her en der nogal bozig gedaan over forumleden met een andere mening. Mensen werden zelfs van 'geblaat' beschuldigd omdat men waagde het oordeel van de organisatie in twijfel te trekken. Zelfs het zijn van beheerder of moderator werd erbij gehaald. Alsof die functie je dan ook meteen het recht ontzegd om een eigen mening te hebben.
Dus ja, ik plaats mijn kanttekeningen. Maar anderzijds zal ik ook de eerste zijn om mijn ongelijk te erkennen als blijkt dat laten doorgaan, ondanks de uren van tevoren aangekondigde zware buien/code rood/Grip2 etc., echt de enige verstandige optie was.