0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Het speelde in 2010 bij de Zwarte Cross natuurlijk ook mee dat het evenement nog niet was begonnen, en er dus geen bezoekers waren.
Dus moet er nog geen plan klaar liggen om hun eigen problemen op te lossen? En waarom nu pas overleg voor pinkpop? Vooral alles op het laatste moment doen. Goed bezig
Heb ik gedaan, maar ik heb nooit meer gedaan dan alle plannen opsturen. Waarom dit verschil tussen de professionele en de andere evenementen met een vergelijkbaar aantal bezoekers?
Jelle,Er zijn plannen, maken onderdeel uit van de vergunningverlening. Daarnaast zal het mij niets verbazen dat deze Grip 2 ook al in de boeken stond als mogelijk scenario en dus een logisch gevolg is van die plannen.
Hoe zit het met scouting evenementen met (tien)duizenden kinderen? Daar is nooit hulp voor nodig? Zoals bijvoorbeeld 2010 met zwarte cross en jubileum jamboree. Zwarte cross had hulp nodig en het scoutin evenement niet.
Live Pinkpop Weer @PinkpopWeerLive Weer update's vanaf Pinkpop Festival 2014 Megaland Landgraaf. ©PinkpopWeer 2010-2014. Alleen tijdens het festival online. Bron: Weerstation-Parkstad.nl Megaland, LandgraafIn Orléans Frankrijk is zich iets aan het ontwikkelen, maar nog te vroeg om te zeggen of het over #pp14 of erlangs gaat.#pp14 #pinkpop #3fm3:05 PM - 9 Jun 2014
Live Pinkpop Weer @PinkpopWeerTot 19.00 uur zeker droog, denk aan @wmlwater drinken en ook het smeren.#pp14 #pinkpop #3fm4:00 PM - 9 Jun 2014
Live Pinkpop Weer @PinkpopWeer"Bel naar huis en zeg dat de zon schijnt in Landgraaf," zei Smeets.#pp14 #pinkpop #3fm #weer @pinkpopfest5:30 PM - 9 Jun 2014
Live Pinkpop Weer @PinkpopWeer+- 20.00 uur kans op enkele verdwaalde regen druppeltjes en bewolking.#pp14 #pinkpop #3fm @pinkpopfest5:38 PM - 9 Jun 2014
Live Pinkpop Weer @PinkpopWeerTot 19.00 uur zeker droog, denk aan @wmlwater drinken en ook het smeren.#pp14 #pinkpop #3fm4:00 PM - 9 Jun 2014Live Pinkpop Weer @PinkpopWeer"Bel naar huis en zeg dat de zon schijnt in Landgraaf," zei Smeets.#pp14 #pinkpop #3fm #weer @pinkpopfest5:30 PM - 9 Jun 2014Live Pinkpop Weer @PinkpopWeer+- 20.00 uur kans op enkele verdwaalde regen druppeltjes en bewolking.#pp14 #pinkpop #3fm @pinkpopfest5:38 PM - 9 Jun 2014
KNMI @KNMICode rood voor Limburg wegens zwaar #onweer. Zeeland, Brabant en Gelderland code oranje knmi.nl