0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Organisatie Pinkpop verwijdert lichtmastenDe organisatie van Pinkpop gaat vier lichtmasten op het Megaland-terrein verwijderen omdat ze te gevaarlijk zijn.Dat zegt Pinkpopbaas Jan Smeets. Maandag werd het festival getroffen door uitzonderlijk noodweer met flinke onweer. De bliksem sloeg in op de masten......."Die dingen zijn veel te gevaarlijk," zegt Jan Smeets. "Ze staan er zodat we bij het afbreken en het opbouwen van het terrein 's nachts gewoon een flinke bak licht hebben. Maar ze staan tussen de mensen. Dat is niet goed. Als iemand tegen zo'n mast had geleund terwijl de bliksem insloeg, dan hadden we een probleem."......lees verder: http://www.l1.nl/nieuws/258382-organisatie-pinkpop-verwijdert-lichtmasten
Dit stond vandaag in Dagblad de Limburger over de beslissingen die genomen zijn:
Ik denk dat Thor bedoelt dat het twitteraccount @OvJoost niet geverifieerd van een OvJ is. En dat het (mogelijk) een nepaccount is. Een nepper dus.
Steve Smit @sgsmit@OvJ_OMOost Ik mag hopen dat deze tweet op persoonlijke titel is...10:33 PM - 9 Jun 2014
Officieren OMOost @OvJ_OMOost@sgsmit zeker! Maar zou commercieel belang niet meewegen, ook bij Grip 3?11:45 PM - 9 Jun 2014
Steve Smit @sgsmit@OvJ_OMOost Het lijkt me niet verstandig om met een dergelijke twitter-naam dergelijke speculaties te doen...12:19 PM - 10 Jun 2014
Oftewel het stond zo al in het draaiboek. Bij noodweer, iedereen rustig op de knietjes op bekend open en ervoor beveiligd terrein. Niet ontruimen en niet in de tenten.Ik vond en vind overigens ook dat ze de beste keus gemaakt hebben. Ik zou ook nooit hebben laten ontruimen (denk ik).
Zover ik kan nagaan is het een twitteraccount van de officieren van justitie van het Openbaar Ministerie Arrondissementsparket Oost-Nederland die twitteren over hun dagelijkse werkzaamheden; Ik zie geen enkele indicatie dat het een fake account is, maar wellicht dat iemand dit kan bevestigen?Steve Smit @sgsmit@OvJ_OMOost Ik mag hopen dat deze tweet op persoonlijke titel is...10:33 PM - 9 Jun 2014Officieren OMOost @OvJ_OMOost@sgsmit zeker! Maar zou commercieel belang niet meewegen, ook bij Grip 3?11:45 PM - 9 Jun 2014Steve Smit @sgsmit@OvJ_OMOost Het lijkt me niet verstandig om met een dergelijke twitter-naam dergelijke speculaties te doen...12:19 PM - 10 Jun 2014
Heb je dit topic überhaubt gelezen?
En dit in Dagblad de Limburger over het netwerkbereik wat eruit heeft gelegen een tijd:
De tweets waren van OvJOost en niet van OvJ OMOost. en dat zijn de echte.Lees die van OvJOost hier op het forum maar even na en dan zie je direct het verschil.
Officieren OMOost @OvJ_OMOostOfficieren van justitie Openbaar Ministerie (OM) Arrondissementsparket Oost-NederlandBenauwd uurtje Pinkpop. Benieuwd naar afweging organisatie. Onveiligheid ivm noodweer vs onveiligheid evacuatie? ^JO http://pbs.twimg.com/media/Bptsg9aIgAAfKnq.jpg10:08 PM - 9 Jun 2014Officieren OMOost @OvJ_OMOostOf the show must go on?10:23 PM - 9 Jun 2014
Officieren OMOost @OvJ_OMOostOfficieren van justitie Openbaar Ministerie (OM) Arrondissementsparket Oost-NederlandBenauwd uurtje Pinkpop. Benieuwd naar afweging organisatie. Onveiligheid ivm noodweer vs onveiligheid evacuatie? ^JO http://pbs.twimg.com/media/Bptsg9aIgAAfKnq.jpg10:08 PM - 9 Jun 2014
Officieren OMOost @OvJ_OMOostOf the show must go on?10:23 PM - 9 Jun 2014
Ik ben geen deskundige op het gebied van onweer maar hoe veilig is een container met onweer?Was de container geaard? Stond er een antenne op de container voor de verbindingen?