Vierdaagsefeesten

Auteur Topic: Vierdaagsefeesten  (gelezen 10921 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

franciska

• Gast
Reactie #20 Gepost op: 14 juli 2005, 23:47:16
ok is goed maar bij de volgende meeting neem jij dan gebak of ijsjes mee????  ;D ;D

Ik kom op de maandag naar nijmegen.

Ok kun je ons dan al vertellen waarmee we worden gewekt???

groetjes franciska

medic1978

• Gast
Reactie #21 Gepost op: 15 juli 2005, 08:18:17
uit de keuken kan je groote schalen halen zijn ook leuk mee waker te nemen. heb ik als eens gedaan.

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 15 juli 2005, 21:49:58
Lijkt me gezellig, een forumrondje langs de 4daagse-feestenposten! Doe de mijne ook even aan!  ;D

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #23 Gepost op: 16 juli 2005, 09:20:54
En vanaf vandaag: Delta's dagboek, waarbij ik de thuisblijvers vertel wat ze gemist hebben...  8)
Arts  www.alphalog.nl

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #24 Gepost op: 16 juli 2005, 10:17:08
Lijkt me gezellig, een forumrondje langs de 4daagse-feestenposten! Doe de mijne ook even aan!  ;D

Nou tot vanavond dan  ;D  ;D  ;D

En vanaf vandaag: Delta's dagboek, waarbij ik de thuisblijvers vertel wat ze gemist hebben... 8)

Hoi Delta waar wil je deze publiceren ??? ????

Groetjes Arend (ABeens)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #25 Gepost op: 16 juli 2005, 10:43:26
Hmm, ik denk in deze topic, maar als het heeeel erg groot word open ik wel een nieuwe ;)
Arts  www.alphalog.nl

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #26 Gepost op: 16 juli 2005, 12:41:22
Ben benieuwd Delta! Ik zal je dagboek wel van wat foto's voorzien :).

Zie je vanavond Arend!

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #27 Gepost op: 17 juli 2005, 11:15:13
Nou de eerste avond zit erop :). Al met al een niet al te drukke avond gehad. Wel heel leerzaam en duidelijk weer een bevestiging dat het RK zich vooral niet van drugs moet distancieren.

franciska

• Gast
Reactie #28 Gepost op: 17 juli 2005, 13:54:31
hoi allemaal

voor degenen die naar nijmegen gaan tot morgen in nijmegen. ik wil er nu al heen maar ja

groetjes franciska

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #29 Gepost op: 17 juli 2005, 14:57:12
Delta's dagboek, dag 1.

Al met al was het een rustige dag. PdR's debuut als posthoofd is prima verlopen, met slechts een ambu-ritje vanwege een verkeerd gevallen pilletje. Ik had de indruk dat iedereen zich goed had vermaakt, de posten goed waren voorzien, en de korte debriefing liet bijzonder weinig klachten naar boven komen. Ik had overigens de pech ingedeeld te zijn als looppost richting het "Nederlanstalige podium", met -inderdaad- alleen maar Nederlandstalige muziek... Bauer, Hazes, Brood... en als ik ergens een hekel aan heb ;)
Ik was bijna blij dat het grote trance/dancepodium zo druk werd dat ik teruggeroepen werd om daar te gaan staan... Nou is dat ook niet echt prettig om aan te horen, maar daar werken oordopjes wat beter. Die Nederlandstalige muziek blijf je namelijk horen...
Na nog gezellig met wat vrienden wat gedronken te hebben, kwam ik wat laat (of beter: vroeg) thuis (5 uur in de morgen), dus... prima begin. Ik heb alweer zin in vanavond.
Arts  www.alphalog.nl