Even een vraag aan de kenners
Ik heb de brandweerwagen langs zien komen, met berger, en het viel me op dat er een dubbele draaiing in de kabine zat.
Dus zowel dat voor en achter niet meer 1 lijn was maar ook boven onder niet meer helemaal correspondeert met elkaar
En dan van voren bekeken rechterzijde aanrijding en dak ovehellend naar links (soort van doorgeschoten zeg maar)
Ik zie mezelf niet als kenner, ik weet iets van auto/bedrijfsauto techniek af.
Ik kan me zo voorstellen dat de cabine van deze brandweer auto zo krom als een *** is, ook niet verwonderlijk als je bedenkt dat ze met een redelijke snelheid tegen een vuilniswagen zijn gereden.
De brandweer wagen heeft de klap ook nog eens linksvoor op de punt gekregen, als het recht voorop was dan had de schade er al heel anders uitgezien.
De energie van de klap moet alle kanten op, naar links, rechts, boven en onder (enz) dus ik kan me goed voorstellen dat je een paar vreemde lijnen en vouwen hebt gezien in, op, en aan deze cabine.
Ik heb laatst een trekker gezien die nog maar met 3 van de 4 wielen op de grond stond, het 4e wiel stond een halve meter van de grond af, zo krom was het chassis van die vrachtwagen. Dus je kan jezelf wel bedenken wat voor krachten erop het materiaal komen tijdens een ongeluk.