Grote oefening voor Reddingsbrigade en Duikers. - (IJsselmeer).

Auteur Topic: Grote oefening voor Reddingsbrigade en Duikers. - (IJsselmeer).  (gelezen 2782 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.



Robin Hundman

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 6 juli 2005, 15:40:56
Ik denk dat ze op zowel het IJselmeer als de Waddenzee kunnen worden ingezet. ;) Als ze een actie op de Waddenzee hebben nemen ze de sluis. ;)

Klopt, met kamp waren wij door de sluizen gegaan en hij lag nog voor de sluizen aan de kant van het Ijsselmeer. De schipper van de boot waar we op zaten vertelde mij dat ze snel door de sluis gingen als er wat aan de hand is op de Waddenzee! En Jeroen je kan daar nauwelijks komen het zit op een stuk groen voor de sluizen en er valt niks te zien alleen een blauw huisje met de reddingsboot! In de vissershaven is wel leuk daar hebben ze zo'n oefending van de KNRM zo'n hele grote toren met daarbovenin een reddingboot die ze van 10 meter hoog het water in laten glijden! Jammer dat die heel weinig weg gaan want dat is onwijs gaaf om dat naar beneden zien te vallen!


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #12 Gepost op: 6 juli 2005, 16:11:35
In de vissershaven is wel leuk daar hebben ze zo'n oefending van de KNRM zo'n hele grote toren met daarbovenin een reddingboot die ze van 10 meter hoog het water in laten glijden! Jammer dat die heel weinig weg gaan want dat is onwijs gaaf om dat naar beneden zien te vallen!

Ik heb dat eens op tv gezien bij klokhuis. Dat geeft een behoorlijke klap voor de mensen die erin zitten. :o
Groeten, Colin


kiteman

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 13 augustus 2005, 22:36:02
tis net sixflags

maar dan anders ahahahaha

jerommeke

in andijk kan je het best op dinsdag avond proberen als je daar nog langs wil rijden.
ik geloof dat ze in dor savond nog wel op de post zitten daar.

je kan mij ook wel ff pm

gegroet


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #14 Gepost op: 13 augustus 2005, 22:40:19
helaas ben ik al weer terug van vakantie (en bleek het ook wat langer varen als gedacht, ik ben er dan ook niet geweest) maar ik zal het onthouden voor als ik eens in de buurt mocht komen :D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !