Prettig om te zien dat RedNed meeleest Robert!
Ik hoop natuurlijk wel dat dit de vrijheid van spreken niet hindert?
Tuurlijk is niet iedereen het eens met de wijze van investeren, maar volgens mij is dit ook per brigade, of zelfs per persoon verschillend.
Ook ik heb mijn eigen gedachtes over sommige investeringen, en dan zit ik nog wel bij een brigade die 1 van de grondleggers was van de NBRD.
al met al vind ik bijvoorbeeld die Tinn's best knappe boten, OK, er zitten wat haken en ogen aan, en helaas mag ik daar niks aan veranderen, maar goed.
nadeel van RedNed vind ik dan weer de hoge prijzen voor bijvoorbeeld een dagje een auto gebruiken ter behoeve van een promo-stand of evenement.
al met al is er nog genoeg werk om de lokale brigades, maar ook RedNed zelf dusdanig in the picture te krijgen, dat ook deze voornamelijk vrijwillige groepen een dusdanige geldstroom krijgen, dat ze allen met degelijk materiaal en opleidingen hun vrijwilligerswerk kunnen voortzetten. Als dat er eenmaal is kan RedNed volgens mij ook wat versoepelen met de huurkosten voor simpel materiaal e.d. Nu zijn die naar mijn idee nog redelijk aan de hoge kant.