Middelbrand (dierenfokkerij) Goeka Edelpelsdieren Drosteweg - Putten 21-06-2014

Auteur Topic: Middelbrand (dierenfokkerij) Goeka Edelpelsdieren Drosteweg - Putten 21-06-2014  (gelezen 3895 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Vakbekwaamheid VRR @vakbekwaam_VRR  ·  5 uur
Er is zo hard gewerkt dat zelfs de voertuigen ermee ophielden. Brandweer Putten zit in de put.



Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Klopt. Maar dat was pas na die tijd. De vervanger was echt omdat beide voertuigen moesten spelen, en niet omdat de Dennis in de lepels hangt. Dat gebeurd namelijk wel vaker als ze met die auto naar wedstrijden gaan, en die keren kwam d'r nooit vervanging.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1278814 date=1403380832
In principe niet. Vervanging van beide. Omdat het ABWC Putten op 2 plekken tegelijk heeft ingedeeld moesten beide wedstrijden tegelijk naar wedstrijden toe. De 7241 stond dus als enige uitrukvoertuig in Putten vanmiddag.

Normaliter wordt er in Putten geen vervangend voertuig geplaatst als er 1 buiten dienst is.

Maar op jou filmpje zie ik toch echt de 06-7441 ingezet dus die was al terug waarom is de 06-7241 dan alsnog ingezet ?


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: Firefighter1970 link=msg=1278914 date=1403426497
Maar op jou filmpje zie ik toch echt de 06-7441 ingezet dus die was al terug waarom is de 06-7241 dan alsnog ingezet ?

De 7441 stond op het punt om te vertrekken. Hij was nog net niet weg. Daarom zijn ze beide ingezet.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Marc M

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Zat er ook een Harderwijkse bemanning op 06-7241?

Voertuigen kunnen toch niet zo maar uitgewisseld worden zonder instructie?


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: Marc M link=msg=1278936 date=1403435322
Zat er ook een Harderwijkse bemanning op 06-7241?

Voertuigen kunnen toch niet zo maar uitgewisseld worden zonder instructie?

Nogmaals. Het voertuig reed vanuit Putten. De bemanning was ook gewoon van Putten dus. Wie zegt dat er geen instructie is voor dat voertuig? Dat staat nergens vermeld. In principe hoeven enkel de chauffeurs de auto even te kennen. De rest red zich wel.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens