Wat ik begreep van de WvB is dat er in niveau's -2, -1, 0, 1 en 2 ingezet is. Er zou brand geweest zijn in de machinekamer, werkruimte, verblijf- en slaapruimte bemanning. Ik vind het bijzonder dat er aan de buitenkant gezien kan worden wat de schade aan de binnenkant is.
Dank je, duidelijk. Dat is dn wel heel wat anders dan wat de brandweer eerder heeft gemeld, brand in een ruimte van ongeveer 100 m2 en beperkt tot een dek.
In de machinekamer, voortstuwing is nmm geen brand geweest want er kwam op geen enkel moment op de filmpjes rook uit de ventilatie openingen, tenzij die tijdig waren afgesloten.
Ik vermoed dat hier wordt bedoeld
een machineruimte ipv
de machinekamer.
Werkruimte kan wel kloppen met dat bitumen verhaal want in de werkruimte*) kun je een bitumen vloer hebben.
Ja wat versta je onder een "verblijf-slaapruimte bemanning",voor een bemanning hoogstwaarschijnlijk niet uit Europa en die................ Het Europese bem. gedeelte lijkt in het geheel niet aangetast door brand.
*) Met die werkruimte wordt waarschijnlijk bedoeld de ruimte van het binnenkomen van de vis, vervolgens eventueel sorteren van de vis,evt. schoonmaken van de vis, vervolgens op de lopende banden het visruim in etc. en invriezen en dat is al met al een behoorlijke lengte.