Explosie Underground London 07-07-2005

Auteur Topic: Explosie Underground London 07-07-2005  (gelezen 20645 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

miv

  • Gast
Reactie #90 Gepost op: 7 juli 2005, 22:58:53
waar een lijst

madrid
london
amsterdam?

en wat willen ze dan opblazen?


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #91 Gepost op: 7 juli 2005, 23:02:04
geen idee wilde het niet meer volgen.
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Target77

  • Gast
Reactie #92 Gepost op: 7 juli 2005, 23:08:00
waar een lijst

madrid
london
amsterdam?

en wat willen ze dan opblazen?

De Wallen misschien??  ???


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #93 Gepost op: 7 juli 2005, 23:10:12
waar een lijst

madrid
london
amsterdam?

en wat willen ze dan opblazen?
Lijst?? in de verbeelding van de pers en de doemdenkers..... Waar halen wij de arrogantie vandaan om onze hoofdstad te vergelijken met wereldsteden als Londen en Madrid???
Wat ze op willen blazen?? dat maakt toch niets uit....als er maar paniek ontstaat in de pers zodat mensen in het land ook zenuwachtig worden....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


miv

  • Gast
Reactie #94 Gepost op: 7 juli 2005, 23:13:32
maar goed, je hebt gezien hoe het ging met de medische verzorging toen bij de test bij de amsterdam arena, een drama, hoop dat het hier niet gebeurt, nederland is """er niet klaar voor""


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #95 Gepost op: 7 juli 2005, 23:15:55
maar goed, je hebt gezien hoe het ging met de medische verzorging toen bij de test bij de amsterdam arena, een drama, hoop dat het hier niet gebeurt, nederland is """er niet klaar voor""
heb je het verhaal van palmpie gelezen over bonfire? de evaluatie die gedaan is?? volgens mij is het allemaal wel redelijk op orde.... maar dat is natuurlijk voor de pers niet interessant genoeg, en dat is geruststellend...dat is natuurlijk niet de bedoeling....dan verkoop je minder kranten namelijk ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Target77

  • Gast
Reactie #96 Gepost op: 7 juli 2005, 23:18:08
maar goed, je hebt gezien hoe het ging met de medische verzorging toen bij de test bij de amsterdam arena, een drama, hoop dat het hier niet gebeurt, nederland is """er niet klaar voor""

Een land is nooit klaar voor een aanslag.....


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #97 Gepost op: 7 juli 2005, 23:35:29
Een van de oplossingen kan zijn een soort FBI in Europa en een leger dat meer politie taken krijgt.

In geval van verdenking gelijk iemand zijn grondrechten afnemen. Alles mogenlijk maken om mensen te betrappen, telefoontaps etc.

Straffen is ook iets in heel europa een gevangenis voor dit soort lui, levend er in en pas er uit als je dood bent.

Aanpakken die handel wat die lui doen in naam van de islam dat deden  de  cristenen ook in de ridder tijd.

Geloof is een van de stomste sprookjes die er zijn, die van cristian andersen lopen tenminste altijd goed af.

Islam heb ik me laten vertellen betekent vrede, welke vrede


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #98 Gepost op: 7 juli 2005, 23:45:43
Een van de oplossingen kan zijn een soort FBI in Europa en een leger dat meer politie taken krijgt.

In geval van verdenking gelijk iemand zijn grondrechten afnemen. Alles mogenlijk maken om mensen te betrappen, telefoontaps etc.

Straffen is ook iets in heel europa een gevangenis voor dit soort lui, levend er in en pas er uit als je dood bent.

Aanpakken die handel wat die lui doen in naam van de islam dat deden de cristenen ook in de ridder tijd.

Geloof is een van de stomste sprookjes die er zijn, die van cristian andersen lopen tenminste altijd goed af.

Islam heb ik me laten vertellen betekent vrede, welke vrede
Mij bevalt nederland wel zoals het nu is....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #99 Gepost op: 7 juli 2005, 23:57:10
Zeg dat ook maar als amsterdam next is of ze bij ons de kerncentrale  opblazen.

En toevallig je broer of zus is dood, zij geven niet eens om hun eigen leven laat staan dat van ons.

Van mij mogen ze alles doen om dit soort dingen te voorkomen. Amerika doet al een vingerafdruk en foto  maken bij iedereen die het land inkomt, doe er ook maar een DNA test bij.