GRIP 1 Zeer grote brand (herensociëteit) Grote Houtstraat - Haarlem 30-06-2014

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand (herensociëteit) Grote Houtstraat - Haarlem 30-06-2014  (gelezen 13391 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Citaat van: Wortel link=msg=1281220 date=1404215149
Kan een admin mijn vorige bericht in dit topic verwijderen alsjeblieft?

Mijn excuses voor het plaatsen van een verkeerd bericht.

Voor alle lezer is de zaak nu duidelijk. We laten het bericht daarom gewoon staan.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: Wortel link=msg=1281206 date=1404210666
Tweet over de brand.

Fedde Reeskamp ‏@FeddeReeskamp  16 min.
ooggetuigen: brandweer Haarlem (niet de vrijwillige) heeft flink gestunteld. Paaltjes die niet omlaag gaan, verkeerde route genomen, etc
(https://twitter.com/FeddeReeskamp/status/483913813109264384)

 ???  :-\
Dan heeft de brandweer niet lopen stuntelen maar is dit weer een bewijs dat die pollers waardeloos zijn. En een snelle hulpverlening kunnen belemmeren. ::)


Bolletjewit

  • Belangstellende
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Citaat van: Peter71 link=msg=1281261 date=1404224266
Dan heeft de brandweer niet lopen stuntelen maar is dit weer een bewijs dat die pollers waardeloos zijn. En een snelle hulpverlening kunnen belemmeren. ::)
Helaas bekijken sommige mensen het naar eigen inzicht en verspreiden op deze manier hun mening.
In sommige gevallen worden er fouten gemaakt maar daar kunnen vaak de mensen op de werkvloer niets aan doen.


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Ik zou wel meer willen weten over die vrijwillige post die niet is opgeroepen.. Al met al een levensgevaarlijk en kinderachtig spelletje van de burgemeester door te zeggen dat ze voorlopig niet opgeroepen zullen worden...


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
In algemene zin gaat het om het bekende probleem waar de meeste vrijwilligersposten in het hele land al jaren mee te maken hebben: als vrijwilliger ben je overdag onvoldoende beschikbaar en dan staat de post/ploeg buiten dienst. Alleen 's-avonds/'s-nachts en in het weekend niet.


Wortel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Citaat van: FF4266 link=msg=1281350 date=1404244142
Ik zou wel meer willen weten over die vrijwillige post die niet is opgeroepen.. Al met al een levensgevaarlijk en kinderachtig spelletje van de burgemeester door te zeggen dat ze voorlopig niet opgeroepen zullen worden...

http://www.rtvnh.nl/nieuws/146384/Waarom+vrijwillige+brandweer+Haarlem+niet+ingezet%3F


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349