Wielklem zetten?
Mag natuurlijk ook niet, maar boontje vraagt om z'n loontje
Van die gele ster naast de KLF heb ik ook de sleutels, denk dat ik de volgende keer die er maar bij de hondenkar dwars voorzet. Had nu ook gebeld met blauw dat ik er niet uit kon (de gele mag geen prive kilometers maken) maar de komst van blauw liet zolang opzich wachten dat de vogel gevlogen was voor dat blauw in beeld kwam.
Als er reclame op staat, foto ff delen op sociale media met wat commentaar en ongepaste opmerkingen maken over de chauffeur(of euse) en voor je het weet krijg je reactie en doen ze het nooit meer. Geen garantie tot succes, maar wel een keer reactie gehad nadat ik een foto had gemaakt van een auto volop met reclame van een bedrijf, welke het heel erg bont maakte op de weg en onder de foto vertelt wat hij deed. Heel snel reactie van het bedrijf gehad met excuses en of ik aub de post wilde verwijderen wegens negatieve reclame.
Foto staat op de FB pagina van buurtzorg, hun enige commentaar.... of er geen briefje in lag met een telefoonnummer en dat het hok idd niet erg handig geparkeerd stond (tja als dit al een vorm van parkeren is.....) daar maar op geantwoord dat ik er een nummer voor heb... een 0900 nummer en dan niet dat van hun.
Maar goed de situatie bracht bij mij dus de vraag van stel dat ze dit doen bij de bus van een AGS (die hier ook in de omgeving woont) en die belt met de blauwe tak welke extra gevolgen heeft dat voor het verbaal van het witte hok.
Helaas blijkbaar niet enorm veel anders dan dat het hok wellicht sneller achter een geel voertuig hangt.