meneer chris81,
Het is niet lullig bedoeld ofzo, maar dat geldt voor ieder bedrijf wel, als je je prive auto gratis wil parkeren terwijl het kantoor of bureau in de dichtbij is... Waarom zou je er dan geen gebruik van maken?
Het is gewoon dat we nederlanders zijn en als we iets gratis kunnen doen dan doen we dat...
Doen ze ook bij justitie of gemeente... Is dat verboden? gebruik maken van die parkeerplaats buiten diensttijd?
OGS doelde ik inderdaad op die blackbox en dat je achteraf wel op het matje geroepen word... Dat jij je mag gaan verantwoorden waarom jij in "prive"tijd OGS gebruikt hebt waar ik derstraks op doelde...
Denk best wel na wat ik zeg, alleen kan het soms anders overkomen dan dat het bedoeld word maar dat is bij velen zo...
Je hoeft echt geen meneer tegen mij te zeggen hoor.
Ook al zijn wij nu 1 nationale politie, ik krijg mijn prive auto echt niet op een binnenplaats van een willekeurig bureau.. Ze zien me aankomen.
Daarnaast, onze onopvallende dienstvoertuigen hebben geen blackbox.... Als wij bezig zijn heeft onze "commandant" een gps tracker bij zich, zodat het O.C. van de Landelijke Eenheid weet waar we ongeveer zitten in het geval van calamiteiten...
voor de rest sluit ik me bij het verhaal van DiNozzo aan.
Wij hebben binnen ons korps wel degelijk kazernes waar betaalde parkeerplaatsen voor de deur zijn en waar plekken gereseveert zijn voor de brandweer. Hier is dus de afspraak een bordje achter de voorruit te hebben zodat parkeerbeheer weet dat het hier brandweermedewerkers betreft.
Dat is mooi. Ik begrijp uit jou tekst dat dit altijd in de nabije omgeving van de kazerne zal zijn. Mooi dat die afspraken zo gemaakt kunnen worden. Voor de politie word dit lastiger aangezien wij de hele regio doorgaan. Dit soort dingen zijn altijd moeilijk te regelen met de verschillende gemeenten. De een wil dit de ander dat.. Het is drama.