Zeer grote brand (woningen) Prinses Irenestraat - Gorinchem 12-07-2014

Auteur Topic: Zeer grote brand (woningen) Prinses Irenestraat - Gorinchem 12-07-2014  (gelezen 6389 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

poster

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
Bouwjaar huizen 1950 dus hoogstwaarschijnlijk om uitbreiding naar twee kanten te voorkomen (een zijde al doorslag) en mogelijk hoge vuurbelasting, inzet twee redvoertuigen.
Kortom reden genoeg om 4 TS te alarmeren. Dat ze mogelijk niet ingezet zijn is alleen maar positief. Had zomaar anders kunnen zijn.....
Als de brand weer brandt, blust de brandweer de brand weer


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1283313 date=1405182599
AS Media ‏@asmedianl  3 min.
Grote uitslaande brand in rijtjes woningen #PrinsesJulianastraat #Gorinchem  http://w2u.nl/N35707


Wat weten wij niet? Brand ziet er niet uit als 4x TS benodigd.

Als je had geweten wat de beweegreden was had je ook sterren op je schouders.......... 098uo
1:87 modelletjes:  


SjoerdvR

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 352
    • Mijn fotografie site
Op de melding van de Leerdamse Hoogwerker gaan rijden.


© Sjoerd van Reenen fotografie - www.facebook.com/sjoerdfoto by SjoerdvReenen, on Flickr


© Sjoerd van Reenen fotografie - www.facebook.com/sjoerdfoto by SjoerdvReenen, on Flickr


© Sjoerd van Reenen fotografie - www.facebook.com/sjoerdfoto by SjoerdvReenen, on Flickr


© Sjoerd van Reenen fotografie - www.facebook.com/sjoerdfoto by SjoerdvReenen, on Flickr


© Sjoerd van Reenen fotografie - www.facebook.com/sjoerdfoto by SjoerdvReenen, on Flickr


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: r.bles link=msg=1283353 date=1405194212
Als je had geweten wat de beweegreden was had je ook sterren op je schouders.......... 098uo

Voor de duidelijkheid. Het is zeker geen kritiek of iets wat daar op lijkt. Ik ben gewoon benieuwd. De vuurlast is duidelijk te zien niet zo groot dat er 4 TS'sen benodigd zijn. Dus moet er een andere reden zijn. Daarvan zijn een aantal mogelijkheden al genoemd.  :)

Als iemand het zeker weet ben ik erg benieuwd. Ik gok inderdaad dat het wat te maken heeft met de oudbouw. Mogelijk ivm houten vloerbalken waardoor 't vuur zich door 't blok kan verspreiden, dus lastiger om overslag te voorkomen.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens